За 10 років ціни на деякі моделі старовинних авто зросли в 5-7 разів. Найбільшим попитом користуються заряджені BMW, а також спортивні Porsche та Ferrari.
Останнім часом ціни на колекційні авто різко підскочили. У раритетні машини тепер можна інвестувати так само, як в нерухомість чи дорогоцінні метали. Експерти Hagerty визначили, які авто найбільше здорожчали.
У рамках дослідження були порівняні ціни на ретроавто в 2014 році і зараз. Деякі моделі подорожчали в кілька разів. Цікаво, що серед них – не лише екзотичні спортивні моделі, але й вінтажні рамні позашляховики на кшталт Toyota 4Runner.
Найбільше здорожчав заряджений седан BMW M5 E28 – за 10 років його ціна зросла на 644% – з 12 800 до 95 200 доларів. На 426% подорожчав Porsche 911 в 964 кузові – з $35 800 до $188 200. Третє місце в рейтингу зайняв BMW M3 E30 – +376% (з 46 300 до 220 300 доларів).
Автомобілі, які найбільше подорожчали за 10 років:
- BMW M5 (E28) 1988 – ріст ціни на 644% (з $12800 до $95200).
- Porsche 911 (964) 1990-1994 – +426% (з $35800 до $188200).
- BMW M3 (E30) 1986-1992 – +376% (з $46300 до $220300).
- Ferrari 328 GTB/GTS 1985-1989 – +351% (з $40800 до $183900).
- Ford F-Series 1973-1979 – +289% (з $11700 до $45500).
- Ferrari F355 1994-1999 – +284% (з $48700 до $187000).
- Toyota 4Runner 1984-1989 – +280% (з $8900 до $33800).
- Porsche 959 1986-1993 – +280% (з $685000 до $2600000).
- Ford Mustang 1987-1993 – +268% (з $9000 до $33100).
- Mercedes-Benz W126 1979-1992 – +240% (з $8400 до $28600).
Раніше Фокус розповідав, що в Україну привезли раритетні суперкари 90-х у новому стані.
Також ми писали, що вінтажний Chevrolet 1970 року продали за $600 000.