Чоловік сподівався, що його становище зміниться і навіть підписав мирову угоду з роботодавцем, який пообіцяв виплатити $140 тисяч. Але час йшов, а помітних зрушень не було.
У світовому судноплавстві набирає обертів тривожна тенденція — все більше компаній кидають своїх працівників у портах без зарплати та можливості повернутися додому. Така доля спіткала й 62-річного Абдулу Насера Салеха. Майже 10 років чоловік провів на вантажному судні "Аль-Махі", яке курсувало між портами Судану та Саудівської Аравії. Про його історію розповіло видання Associated Press.
Проблеми в Абдули почалися у 2015 році, коли судновласник покинув корабель "Аль-Махі" біля узбережжя Судану. Останні 2 роки моряк провів у порту міста Джидда: він навіть не мав можливості ступити на сушу через суворі імміграційні закони Саудівської Аравії, а також боявся, що йому не виплатять заробітну плату.
У червні 2022 року покинутий корабель відправили на ремонт до Джидди. Моряк сподівався, що його становище зміниться і навіть підписав мирову угоду з роботодавцем, який пообіцяв виплатити $140 тисяч. Але час йшов, а помітних зрушень так і не було.
21-річний власник судна Мішал Фахад Абалхаїл, який успадкував бізнес від свого батька, заявив, що його компанія по вуха в боргах. Бізнесмен не погодився з умовами підписаної раніше мирової угоди та вирішив звернутися до суду.
Тим часом Салех жив на кораблі, вкритому пилом та іржею, щоранку та щовечора бігаючи по палубі, щоб підтримувати свою фізичну форму. До того ж за всі ці роки у моряка накопичилися значні борги, адже він фінансово допомагав своїй родині.
Після втручання журналістів судновласник запропонував Абдулі певну суму компенсації, на яку той погодився.
"Хоч я і не отримав обіцяну суму, але це краще, ніж нічого", — сказав він.
У квітні Салех повернувся на Батьківщину — до Єгипту. Зараз його дружина і син, які упродовж 10 років боролися за виживання, гостро потребують медичної допомоги.
За даними ООН, торік понад 2000 моряків були покинутими напризволяще на кораблях по всьому світу.
Нагадаємо, раніше Фокус писав, що мати чотирьох дітей Тіффані Бенкс з Кентуккі (США) запланувала розкішний сімейний круїз вартістю 15 000 доларів, але довгоочікувану мандрівку довелось скасувати всього за два дні до відплиття.
Крім того, ми розповідали, що екіпаж найбільшого у світі круїзного лайнера "Ікона морів" компанії Royal Caribbean урятував 14 осіб, які вісім днів дрейфували морем на маленькому човні.