Група L'Oréal із 1989 року створює красу, не тестуючи продукти й інгредієнти на тваринах. Компанія впевнена: світ без тестування на тваринах – це реальність, яку необхідно досягти.
Це рішення є частиною зобов’язання компанії щодо етичної відповідальності, наукових інновацій і захисту прав тварин. Про це розповіла пресслужба L'Oréal.
Група постійно інвестує в розвиток методів тестування, що не передбачають випробувань на тваринах, і об'єднує на цьому шляху все наукове співтовариство. L'Oréal також співпрацює з регуляторними органами й особами, які ухвалюють рішення, щоб покласти край тестуванню на тваринах в усьому світі.
Понад 40 років тому L'Oréal стала піонером у розробці реконструйованої шкіри людини, яка дозволяє оцінити вплив на неї косметичних продуктів та інгредієнтів. Сьогодні у лабораторіях Episkin у Франції, Китаї та Бразилії компанія виробляє різні типи реконструйованої шкіри і передає цю технологію для використання у тестуванні продукції без залучення тварин.
Окрім реконструйованої шкіри, компанія розробляє інші прогностичні методи, як-от молекулярне моделювання, експертні токсикологічні системи та методи візуалізації. Учені з L'Oréal продовжують працювати над новими "нетваринними" методами тестування, зокрема на базі штучного інтелекту.
Відданість етичним стандартам є частиною програми сталого розвитку L’Oréal в інтересах майбутнього. Зобов'язання компанії охоплюють амбітні цілі до 2030 року в межах програми сталого розвитку та мають на меті залучити всю екосистему заради створення більш інклюзивного та сталого суспільства, включаючи розробку альтернативних методів тестування.
Група L'Oréal активно бере участь у міжнародних наукових проєктах, таких як LRSS, EPAA та RiskHunt3R, і постійно ділиться своїми знаннями з науковою спільнотою. Компанія організовує тренінги та вебінари через Академію Episkin і AFSA, беручи активну участь у наукових конгресах.
У L'Oréal впевнені, що краса має силу змінювати світ на краще. Тому інвестиції в наукові дослідження, щоб гарантувати безпеку продукції без шкоди для тварин, будуть продовжуватися.
L’Oréal – косметична Група № 1 у світі. В унікальному портфоліо компанії – 36 всесвітньо відомих брендів, як-от: L’Oréal Paris, Garnier, La Roche-Posay, CeraVe, Lancôme, Yves Saint Laurent Beauty, Giorgio Armani, Kérastase та інші.
"Соціальна місія компанії L'Oréal, спрямована на вирішення важливих для суспільства питань, є частиною ДНК її корпоративної відповідальності", – запевнили співробітники.