Відновити звичне курсування метро на Теремки обіцяють на початку осені
Відновити звичне курсування метро на Теремки обіцяють на початку осені

Відновити звичне курсування метро на Теремки обіцяють на початку осені

Відновити звичне курсування метро на Теремки обіцяють на початку осені

Роботи на аварійній ділянці точно триватимуть до кінця літа.

Відновити рух потягів метро на «синій гілці» київського метрополітену на ділянці між станціями «Либідська» та «Деміїівська» планують на початку осені цього року. На разі на аварійному перегоні цілодобово тривають ремонтні роботи, заявив у коментарі «Суспільному» в.о. начальника Київського метрополітену Віктор Вигівський.

Він зазначив, що зараз на аварійній ділянці роботи майже на фінальній стадії – демонтована верхня частина тунелю і проводять демонтаж останніх елементів споруди тунелю для його заміни. Далі фахівці проводитимуть монтаж нового монолітного тунелю.

«Безпосередньо ще виконуються роботи усередині тунелю на прилеглих ділянках. Це 27 метрів з одного боку і 20 з іншого. Там уже виконані роботи, що стосується скажімо так «лікування» тунелю – зараз триває робота для підсилення тунелю по периметру», –  сказав Вигівський.

Голова метрополітену зазначив, що ремонті роботи триватимуть точно до кінця літа, а потім на ділянці ще проводитимуть тестові пуски руху поїздів і лише після цього можна буде відновити повноцінний рух метро.

«Ми  дивимося по інтенсивності виконання, по роботах, які ми виконуємо, що запустити рух поїздів вдасться на початку осені», – підсумував він.

Вигівський зазначив, що найскладніші роботи – не допустити винесення піску в котлован і доступу води – вже виконали. Після демонтажу залишаться роботи щодо монтажу тунелю і безпосередньо роботи в тунелі: прокладання колій, кабелів і запуск руху поїздів.

Нагадаємо, рух синьою гілкою київського метрополітену на відрізку «Либідська»- «Теремки» закрили 8 грудня 2023 року через порушення герметичності тунелю та небезпеку для пасажирів.

Згодом між станціями метро «Теремки»-«Деміївська» запустили «човниковий» рух поїздів. Ремонтні роботи проводять на відрізку між станціями «Либідська та «Деміївська».

Згідно зпопередніми висновками Науково-дослідної судово-експертної установи причинами виникнення загрози аварійної ситуації є неякісні проєктні рішення та неякісне виконання будівельно-монтажних робіт під час спорудження конструкції тунелю в межах аварійної ділянки. Нині дослідження триває. Остаточні висновки будуть оголошені після повного розкриття тунелю та проведення додаткових обстежень.

Як писало ZN.UA, закриття частини синьої гілки метро в столиці через підтоплення тунелю спричинило вибуховий ефект у ЗМІ, соціальних мережах і коридорах влади. Тільки лінивий, здається, не долучився до вирішення — прем’єр-міністр України дав доручення, віцепрем’єр-міністр провів засідання, міністр внутрішніх справ наголосив на необхідності, а міська прокуратура розпочала досудове розслідування. Однак у цій ситуації важливо не виписувати банальних рецептів, не шукати винних, а дослідити причини ухвалення такого екстраординарного рішення, як зупинка роботи метро. Про це читайте у статті "Удар у спину. Хто зруйнував метро на Теремки?".

Джерело матеріала
loader