Чоловік вирішив оновити свій тариф у додатку "Мій Київстар". Після відкриття додатку йому відразу ж впала в очі ТОП-пропозиція "Love UA Максимум" за 87 гривень на місяць. Він вирішив, що це вигідна пропозиція і відразу ж підключив цей тариф. При цьому він обрав опцію "Супер-сила", яка, на жаль, не відповідала його вимогам.
Після підключення тарифу українцю надійшло повідомлення, що для активації нових умов потрібно поповнити рахунок на 87 гривень. Він був здивований, але поповнив рахунок, оскільки йому дуже сподобався цей тариф.
Проте, після поповнення рахунку чоловік отримав повідомлення про підключення нового тарифу, але старий тариф не був скасований, а з його рахунку була знята абонплата за старий тариф. Чоловік був дуже розчарований, адже така ситуація означає, що він втратив гроші без потрібного результату.
Українець вирішив звернутися до представників "Київстар" для вирішення цієї проблеми. Провівши у відділенні "Київстар" близько 4 годин, консультанти просто розводили руками і нічого не змогли зробити.
Він намагався зателефонувати оператору "Київстар" близько 50 разів, але кожного разу автовідповідач повторював одне й те саме: "Всі оператори зайняті, перетелефонуйте пізніше!". Ця ситуація його розчарувала, адже як клієнт, він сподівався на якісне обслуговування.
Зненацька, йому спало на думку спробувати зателефонувати з іншого мобільного номеру. Зателефонувавши на гарячу лінію 0800300466 з мобільного номеру Лайф. І, на його велике здивування, вдалося дозвонитися.
Проте, оператор повідомив, що не може нічим допомогти, оскільки для вирішення проблеми з втратою грошей потрібно телефонувати з фінансового номеру. Але відповідь знову була та сама: "Всі оператори зайняті, перетелефонуйте пізніше!".
У підсумку, після безуспішних спроб вирішити проблему з підтримкою "Київстар", чоловік вирішив змінити оператора. І в ввечері перейшов на обслуговування до іншого провайдера.
Вам буде цікаво дізнатися "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати