В Японії показали, як робот-гуманоїд водить автомобіль: що пішло не так
В Японії показали, як робот-гуманоїд водить автомобіль: що пішло не так

В Японії показали, як робот-гуманоїд водить автомобіль: що пішло не так

Робот на ім'я Мусасі навчився повертати на перехресті, дотримуючись при цьому сигналів світлофора, однак поки що робить це із "зайвою обережністю".

Японські дослідники з Токійського університету, серед яких консультант Toyota, розробили робота-гуманоїда на ім'я Мусасі і навчили його керувати невеликим електромобілем. Про це пише портал TechCrunch.

Повідомляється, що завдяки двом камерам-"очам" Мусасі може "бачити" дорогу перед собою, а також краєвиди, що відображені в бічних дзеркалах автомобіля. Робота навчили повертати ключ автомобіля, натискати на ручне гальмо і ввімкнути покажчик повороту механічними "руками", а також натискати на педалі протиковзкими "ногами".

Важливо "Брате, ти попав": робота-гуманоїда звинуватили у домаганнях до журналістки (відео)

Після того як Мусасі освоїв керування рульовим колесом машини, у нього вийшло повертати на перехресті, дотримуючись при цьому сигналів світлофора, отримуючи необроблені дані з датчиків. Однак навички водіння робота поки що не бездоганні.

За словами розробників, щоб повернути за кут, Мусасі лише обережно прибрав "ногу" з педалі гальма, замість того, щоб натиснути на педаль газу. У результаті поворот зайняв близько двох хвилин. Творці робота пояснюють це технічними обмеженнями та "зайвою обережністю".

В окремому експерименті Мусасі використовував педаль газу, але йому було важко підтримувати постійну швидкість, яка залежала від крутизни підйому дороги. Дослідники підкреслили, що їм ще є над чим попрацювати і заявили про намір розробити робота і програмне забезпечення наступного покоління.

Робот Мусасі керує атомобілем

Нагадаємо, китайська компанія почала продавати "гуманоїдного ШІ-аватара" Unitree G1, який вміє ходити, сидіти, стояти, колоти горіхи, підніматися з підлоги, витримувати стусани і не падати, паяти, готувати млинці на пательні, тримати в руках різні предмети, зокрема й крихкі, а також складатися для більшої компактності.

Команда з Гонконгу також створила найменшого людиноподібного робота. Висота робота становить лише 141 мм, він коротший за кулькову ручку, але при цьому зроблений за останнім словом техніки.

Теги за темою
авто Японія
Джерело матеріала
loader
loader