Приватбанк заблокував рахунок клієнтки, який на законодавчому рівні заборонено накладати арешти.
Клієнтка ПриватБанку користувалася карткою "еПідтримка" та отримувала на неї соціальну допомогу.
Але, незважаючи на цей факт, Виконавча служба винесла ухвалу про арешт коштів боржника, а ПриватБанк виконав розпорядження та заблокував доступ до цього рахунку.
Скаргу опублікували на порталі Мінфін у розділі відгуків.
Користувач, зареєстрований під ніком Olunka19862402, розповів про недотримання банком законодавства України, де сказано, що не можна накладати арешт на кошти, що містяться на рахунках із спеціальним режимом використання.
Йдеться, зокрема, про рахунок-картку "підтримка" , на яку зараховують виключно соціальну допомогу.
Клієнт банку має статус внутрішньо переміщеної особи та отримувала на картку допомогу від держави.
Але не може користуватись засобами соціальної допомоги, адже ПриватБанк заблокував цю картку.
"Рахунок "е Підтримка", як і кошти, що надходять на нього за державною цільовою програмою виплат ВПО, не підлягають арешту. Таким чином, Приватбанк неправомірно наклав арешт на соціальну картку, всупереч ЗП та ігноруючи формулювання п. 1 Постанови ДВС за винятком рахунків, передбачених законодавством", – зазначила жінка.
Раніше ми повідомляли "Заблокували рахунки та розірвали договір": ПриватБанк здивував українців "сервісом".