Різниця буває дуже драматичною: експерт із етикету назвав головну помилку в онлайн-листуванні
Різниця буває дуже драматичною: експерт із етикету назвав головну помилку в онлайн-листуванні

Різниця буває дуже драматичною: експерт із етикету назвав головну помилку в онлайн-листуванні

В епоху масового онлайн-спілкування сформувалися основні правила етикету щодо ділового та особистого листування. Знання базових нюансів комунікації допоможе уникнути незручних ситуацій у спілкування з колегами, знайомими чи потенційними клієнтами.

Наприклад, смайлики у діловому листуванні будуть недоречними, а голосові повідомлення можуть неабияк роздратувати співрозмовника. Експерт із етикету назвав головну помилку в смс-листуванні, яка може призвести до непорозумінь.

Текстові повідомлення легко неправильно витлумачити. Однак часто трапляється, що не слова спонукають одержувача неправильно зрозуміти контекст, а знаки пунктуації.

Даніель Пост Сеннінг, експерт із етикету, наголосив, що крапки, зокрема, можуть змінити тон тексту.

"Різниця між словами "смішно" і "смішно." може бути суттєвою. Крапки наприкінці однослівного речення додають ефект драматичності", – наголосив Сеннінг.

Різниця буває дуже драматичною: експерт із етикету назвав головну помилку в онлайн-листуванні

Люди вільніше використовують знаки оклику та емодзі в тексті. Крапки можуть додати відтінок ворожості коротким повідомленням.

"Не слід закінчувати відповіді та повідомлення з одного або двох слів крапкою", – зазначив Сеннінг.

Однак крапка буде актуальною, якщо ви хочете повідомити, що проблема справді серйозна та висловити своє категоричне ставлення щодо якогось питання. Caps Lock, наприклад, традиційно сприймається як підвищений тон або крик.

Гумор також непросто передати у текстових повідомленнях, емодзі та пунктуація мають вирішальне значення для правильної інтерпретації.

Раніше OBOZ.UA розповідав, що не варто зловживати форматом аудіо- та відеоповідомлень у діловому листуванні. Голосові меседжі зручні лише для відправника, а отримувач може не сприйняти такий спосіб комунікації. Інколи голосові меседжі сприймаються як вияв неповаги. Детальніше про правила ділового онлайн-листування – читайте у матеріалі.

Також OBOZ.UA розповідав, як правильно відповідати на телефонний дзвінок.

Підписуйтесь на канали OBOZ.UA в Telegram і Viber, щоб бути в курсі останніх подій.

Джерело матеріала
loader
loader