Після виходу ролика Бредлі Форда почали впізнавати люди на вулицях й постійно цікавились одним питанням.
Бредлі Форду було всього 11 років, коли він знявся в культовій рекламі шоколадок Cadbury. Актор нещодавно з’явився у TikTok й розповів, як склалась його доля після шаленої популярності.
В короткому відео Бредлі та його юна напарниця Джорджія Вейк "танцювали" бровами під трек Don't Stop the Rock. Згодом ця реклама стала однією з найпопулярніших у Великій Британії, зібравши за перші три тижні 4 мільйони переглядів на YouTube й затьмаривши попередню успішну рекламу Cadbury, в якій горила грала на барабанах під пісню Філа Коллінза "In the Air Tonight".
Після цього Форда почали впізнавати люди на вулицях й постійно ставили одне питання: чи він той самий "хлопчик з бровами"?
Ким став хлопчик з реклами
Зараз акторові вже 26 років. Він живе у Челсі та працює відеомонтажером та художником-декоратором. За останні роки встиг знятися у кількох популярних проєктах, зокрема серіалах "Доктор Хто", "Закон і порядок: Великобританія" та "Подорожі Гуллівера з Джеком Блеком".
Нещодавно "хлопчик з бровами", що виріс, розповів про зйомки доленосної реклами на своїй сторінці у TikTok.
"З восьми років я ходив до приватної театральної школи. У них була своя агенція, тож мене постійно відправляли на безліч прослуховувань. Коли потрапив на проби для Cadbury, то навіть не мав уявлення, що доведеться робити. Вони просто сказали: "Порухай бровами на камеру". Тоді я відчував себе, наче вчитель у школі. Це було не так вже й погано! До речі, я й досі листуюся в соціальних мережах зі своєю напарницею", — розповів він.
Британець не приховує, що друзі часто жартома називають його "дитиною Cadbury".
"Зазвичай я не згадую про це, але друзі постійно ставлять мене в незручне становище", — сміється актор.
Нагадаємо, раніше Фокус писав, що італійська телевізійна реклама картопляних чипсів Amica Chips, за сюжетом якої черниці їдять снекипід час таїнства святого причастя, обурив католиків, вони звинувачують авторів ідеї у богохульстві та образі почуттів вірян.
Крім того, у мережі розгорівся скандал через рекламу білизни з Оленою Кравець. Компанія розмістила банер на підтримку військовослужбовиць ЗСУ. У рекламі використали обличчя колишньої акторки "Кварталу 95", яка озвучила певні слова від імені бійчині з позивним "Піранька".