Модифіковані винищувачі отримали досконалішу авіоніку, поліпшені системи зв'язку та поліпшені можливості виживання. Зокрема, йдеться про радар AESA та технологію Tactical Targeting Network.
Компанія Boeing 27 червня підтвердила завершення будівництва і постачання перших двох літаків F/A-18 Block III Super Hornet у рамках програми модифікації (SLM). Ці літаки були поставлені на місяць раніше терміну з Сент-Луїса і на два місяці раніше терміну з Сан-Антоніо, перевищивши встановлені терміни в партнерстві з ВМС США. Детально про модифікацію розповіли 27 червня оглядачі Army Recognition.
Програма SLM спрямована на продовження терміну служби винищувачів F/A-18 при одночасному впровадженні значних технологічних удосконалень. Модернізація передбачає встановлення досконалішої авіоніки, поліпшення мережевого зв'язку і підвищення можливості виживання.
Ці зміни, зазначили аналітики, дають змогу зберігати технологічну конкурентоспроможність і продовжувати термін активної служби винищувачів. У рамках програми виконуються капітальні ремонти та встановлення нових систем, що покращує бойові характеристики та управління ресурсами літаків.
Особливості F/A-18 Block III Super Hornet
Винищувач F/A-18 Block III оснащений низкою передових технологій для протидії існуючим і виникаючим загрозам. Головними особливостями літака є:
- максимальна швидкість в 1,6 Маха;
- установка на борт до 9 900 фунтів (4,5 тонни) для варіанту E і 9 000 (4 тонни) фунтів для варіанту F;
- тактичний багатомодовий радар AESA;
- технологія Tactical Targeting Network і процесор мережевих систем місій.
Модернізацію проводять на заводах Boeing у Сент-Луїсі та Сан-Антоніо, а також у Центрі готовності Південно-Західного флоту ВМС у Сан-Дієго. При цьому в березні Boeing і Центр готовності Південно-Західного флоту підписали угоду про партнерство для розширення сфери діяльності.
Керівник програм F/A-18 і EA-18G капітан Майкл Беркс зазначив, що ці перші постачання винищувачів SLM Block III знаменують важливу віху в зусиллях щодо забезпечення можливостей, надійності, доступності та ремонтопридатності літаків Super Hornet.
Директор SLM компанії Boeing Фей Діксон зі свого боку наголосила на успіху в дотриманні прискорених термінів, що доводить ефективність стратегії модифікації протягом терміну служби.
Нагадаємо, американські ракети SM-6 знову опинилися в центрі уваги після того, як в інтернеті з'явилися фотографії літака ВМС США F/A-18 Super Hornet, оснащених цими ракетами. На думку військових оглядачів, подібна конфігурація є вкрай незвичайною.