Monobank відстежує транзакції українців і в деяких випадках може "заморозити" рахунок. Про це свідчить відгук клієнта на порталі "Мінфін".
Клієнт Monobank розповів, що отримав від фіустанови попередження про обмеження використання кредитного ліміту через заборгованість. Після погашення боргу він переказав на картку власні кошти, але скористатися ними не зміг, оскільки рахунок "заморозили".
"Сьогодні заборгованість погасив і на картку закинув небагато своїх коштів. У результаті, своїми коштами скористатися не зміг, тому що банк додатково заморозив картку через фінмоніторинг", - поділився клієнт.
Українець надав документи, які попросив Monobank, але швидко відновити доступ до власних коштів не вдалося. За словами чоловіка, у банку заявили, що точних термінів перевірки немає.
Фахівці Monobank відреагували на скаргу клієнта та пояснили, що на вимогу регулятора перевіряють кожен платіж. Якщо до транзакції виникають питання, то встановлюється обмеження на час проведення перевірки.
"Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам", - відповіли у банку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, вашим кредитним лімітом можуть скористатися шахраї: українці помітили прогалини у безпеці Monobank.