![ПриватБанк залишив клієнта без зарплати: все через "глюк" у банкоматі](https://thumbor.my.ua/1G31kgsPeP40QLH_BoAEZcK2_K8=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F1bc8224790dafae42d1e43b3d9ceee31.jpg)
ПриватБанк залишив клієнта без зарплати: все через "глюк" у банкоматі
Через помилку у роботі банкомата ПриватБанку українець залишився без великої суми грошей. Про це свідчить скарга на порталі Мінфіну.
Українець спробував зняти готівку з картки іншого банку, скориставшись банкоматом ПриватБанку. Під час проведення операції у роботі пристрою стався збій – гроші списалися, але не були видані.
![Приватбанк. Фото: скрін youtube](https://thumbor.my.ua/2sSAs9oKl5c6Q08Nhsx7KHPImS8=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F83c78c2460aa55c07b4efa2361c9cc76.jpg)
"Відбувся збій у роботі і на моніторі з'явилося повідомлення про те, що гроші списані з рахунку, але кошти не видано, і вони автоматично повернуться протягом 30 хвилин на картку", - поділився клієнт.
Гроші обіцяли повернути на карту протягом 30 хвилин, але цього не сталося. Навпаки, у "Приваті" заявили, що процедура може тривати до 120 днів. У результаті клієнт залишився без суми, що можна порівняти з місячною зарплатнею багатьох українців.
![ПриватБанк. Фото: скрін youtube](https://thumbor.my.ua/wcCMx-J-phptP1NBv1kLGxLoGSU=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F5a4613df91bbb33a18d404490c73b9c9.jpg)
"Банк посилається на стандартний регламентний термін до 120 днів, але жити на щось потрібно", - скаржиться клієнт.
У ПриватБанку у відповідь на скаргу порадили звертатися до банку, який видав картку, щоб подав заявку на повернення коштів. Зі свого боку, фахівці пообіцяли всіляко сприяти у вирішенні проблеми.
![Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін](https://thumbor.my.ua/vTQaoceFV2cNBvmmhq9i_wFQSsI=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F4b8647fff8775fc1e3c1c50a111b046b.jpg)
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк встановлює обмеження на зняття готівки: що радять клієнтам.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти Monobank скаржаться на безпричинне блокування карток: навіть переказ 100 гривень може стати "фатальним".
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)