Створювали 22 роки: нарешті виходить гра-рекордсмен, геймерам обирати - воїн або жриця
Створювали 22 роки: нарешті виходить гра-рекордсмен, геймерам обирати - воїн або жриця

Створювали 22 роки: нарешті виходить гра-рекордсмен, геймерам обирати - воїн або жриця

Ще в далекому 2002 році п'ятеро італійців зробили оголошення, що збираються створити першу "вітчизняну" гру для модної на той час Nintendo під назвою Game Boy Advance. Хлопці зібрали комп'ютери і трохи грошей, а потім взялися за роботу зовсім без досвіду в розробці ігор або програмуванні.

Досить не важко здогадатися, що в них нічого не вийшло... до 2024 року. Проєкт назвали Kien. Він починається з того, що гравцеві пропонують вибрати одного з двох головних героїв - воїна або жрицю. Воїн може використовувати меч, щоб убивати своїх ворогів, яких буде дуже багато (а деякі навіть вміють воскресати). Жриця, відповідно, вдається до магії.

Про це стало відомо завдяки інформації британського видання The Guardian.

Kien, скріншот: YouTube
Kien, скріншот: YouTube

У Kien не можна втрачати пильність, адже небезпека чатує на кожному кроці. Можливо, саме тому розробник гри, геймдизайнер Фабіо Белсанті, порівнює її зі складною Dark Souls.

Белсанті, до слова, єдиний із команди, хто залишився. Зараз він CEO компанії AgeOfGames, під власністю якої вийшла гра Kien. Розробник пройшов дуже довгий шлях, який, звісно ж, не був спланованим.

Kien зараз тримає рекорд відеогри з найбільшою кількістю затримок в історії, обганяючи Duke Nukem Forever, яку розробляли 15 років - так довго, що ця гра навіть стала мемом.

Після всього цього часу люди тепер можуть купити Kien на картриджі для Game Boy Advance. Насправді вони могли б зробити це ще багато років тому, адже гра була готова раніше (хоча ніхто не каже, коли саме), але все зіпсував видавець.

Kien, скріншот: YouTube
Kien, скріншот: YouTube

Як пише джерело, тоді кілька видавництв висловили зацікавленість у грі, і Белсанті обрав одного з них. Однак згодом компанія провела аналіз ринку, який визначив, що гра була б занадто ризикованою для підтримки. Хоча б тому, що на той час виробництво кожного картриджа для Game Boy коштувало 15 доларів.

"Сума капіталу, необхідна тільки для друку перших копій, була страхітливою, тим паче, що шанси на комерційний успіх були низькими, зважаючи на тодішні тенденції в індустрії", - розповідає Белсанті.

На деякий час йому довелося забути про випуск гри. Натомість він взявся за інші проєкти, щоб компанія AgeOfGames не припинила існування, наприклад, розробляв освітні програми.

Ми б могли так ніколи й не побачити Kien, але зміни в ігровій індустрії несподівано зробили проєкт знову можливим. За останні п'ять років бум ретро-ігор відродив інтерес до застарілого обладнання та рідкісних ігор, за які можна отримати тисячі доларів на ринку перепродажу. Крім того, витрати на виробництво картриджів знизилися.

Новий видавець Kien, Incube8, спеціалізується на створенні ігор для класичних консолей. Гра вже почала продаватися.

"З романтичної точки зору, думка про те, щоб випустити гру на оригінальній консолі, просто чарівна. Побачити, як Kien оживає на тій самій платформі, для якої її розробили, - це мрія, що стала реальністю", - каже Белсанті.

AgeOfGames уже працює над наступником Kien. Як і понад 20 років тому, Белсанті сподівається, що публіка побачить цінність такої гри, навіть якщо вона не має просунутої графіки.

Раніше повідомлялося, перегрів ноутбука вас може розорити: як врятуватися від популярної проблеми.

Також, хлопець проїхав понад тисячу кілометрів, щоб вдарити молотком друга по голові: посварилися в ArcheAge.

Джерело матеріала
loader
loader