Національна поліція України ініціювала ведення електронного документування адміністративних порушень, що автоматизує робочий процес та займе значно менше часу. Разом із тим, протоколи в паперовому вигляді є рівнозначними й мають однакову, відповідно до законодавства, юридичну силу.
Поліцейський роздруковує електронний протокол на спеціальному пристрої у двох примірниках, один із яких під розписку вручається водію, а інший примірник залишається в поліцейського та в подальшому надсилається на розгляд до суду разом з іншими матеріалами справи.
Метою запровадження електронних протоколів у сфері забезпечення дорожнього руху є:
– автоматизація робочих процесів;
– своєчасність надсилання матеріалів до суду;
– автоматична перевірка за наявними інформаційними базами особи та транспортного засобу на предмет перебування їх в розшуку, повторності порушення, дійсності посвідчення водія тощо;
– спрощення обміну даними між державними структурами;
– відсутність людського або корупційного фактору.
Переваги для особи, відносно якої складається електронний протокол:
– інформація про особу та транспортний засіб до електронного протоколу може завантажуватися через застосунок «ДІЯ»;
– протокол автоматично відправляється в поліцейські бази та до суду одразу після оформлення;
– покращення якості складання адміністративних матеріалів, оскільки виключається фактор нерозбірливого почерку.
Національна поліція продовжує працювати в напрямку цифровізації своїх послуг для ще більшої зручності та мобільності.
Департамент комунікації Національної поліції Україні
Tweet