Одна з найвідоміших автомобільних компаній світу брехала у своїх звітах про продажі
Одна з найвідоміших автомобільних компаній світу брехала у своїх звітах про продажі

Одна з найвідоміших автомобільних компаній світу брехала у своїх звітах про продажі

Гучне викриття

Як стверджують джерела, компанія Hyundai тиснула на своїх дилерів, щоб вони "штучно завищували" показники продажів електромобілів. Система шахраювання з цифрами працювала таким чином, що дилери, які погодилися грати за правилами виробника, отримували винагороду, а ті, хто відмовлявся, були "покарані", стверджується в судовому позові, поданому до федерального суду в Чикаго компанією Napleton Aurora Imports з Іллінойсу, США.

Це призвело до того, що Hyundai випустила численні пресрелізи з фальшивими цифрами, які нібито демонструють зростання продажів електромобілів з року в рік.

Дилери, які відмовилися брати участь у цьому обмані (який поки що не доведений і не спростований у суді), нібито були поставлені в невигідне конкурентне становище, в тому числі були змушені просувати непопулярні автомобілі або їм було відмовлено в оптових знижках для клієнтів.

У позові йдеться про те, що Hyundai показує фейкове зростання обсягів продажів електромобілів під власним брендом, змушуючи громадськість вірити, що це зростання відбувається органічно через привабливість її продуктів і хороший попит.

Це неправдивий наратив. Замість органічного зростання, підживлюваного затребуваними автомобілями та споживчим попитом, [Hyundai] створила багаторівневу схему, щоб змусити своїх дилерів звітувати про неправдиві продажі,
– пише позивач.

У червні Hyundai заявила, що продала 4 669 електромобілів у США, що майже на 9 відсотків більше, ніж за той самий місяць минулого року. Компанія також заявила, що цього року продажі електромобілів зросли на 33%.

Імовірна схема включала "секретну програму", в якій дилерів просили неправдиво повідомляти про непродані автомобілі як "продані" або передані в оренду клієнту, тільки щоб наступного місяця скасувати "продаж". Позивачі стверджують, що, на їхню думку, ця незаконна програма використовується компанією Hyundai по всій території США.

Докази є

У позові наводяться розшифровки телефонних розмов, в яких менеджери з продажу Hyundai схиляють співробітника дилерського центру до участі в цій схемі. Менеджер з продажу сказав, що він був "притиснутий до стіни", оскільки повинен був "назвати цифру для преси і для корейців". Працівник також сказав, що він почувався "огидно" через те, що був змушений стати учасником цього обману.

Теги за темою
Техно Ґаджети
Джерело матеріала
loader
loader