Як передає Укрінформ, про це із посиланням на дані маркетингової компанії Nielsen повідомляє The New York Times.
Зазначається, що телевізійна авдиторія склала приблизно 45% із 51,3 мільйона людей, які дивилися дебати між Байденом і Трампом 27 червня.
Конференцію транслювали кілька великих телевізійних мереж. Мільйони інших глядачів могли дивитися конференцію Байдена на цифрових новинних сайтах та соціальних мережах, дані з яких не фіксуються Nielsen.
За даними компанії, приблизно четверо із п’яти глядачів були віком від 55 років. Мережа АВС залучила найбільшу авдиторію серед дорослих віком від 25 до 54 років.
Водночас Fox News переглядала найбільша кількість людей – 5,7 мільйона, що дорівнює майже чверті усієї телевізійної аудиторії.
Як пише NYT, майже годинний виступ Байдена на саміті НАТО у Вашингтоні став однією із найпопулярніших телепередач цього року, якщо не брати до уваги спортивні події.