Перший Beauty Retreat Brunch від Dermalogica у Києві: як це було
Перший Beauty Retreat Brunch від Dermalogica у Києві: як це було

Перший Beauty Retreat Brunch від Dermalogica у Києві: як це було

Натхненний силою і тендітністю українських жінок Beauty Retreat Brunch відбувся 20 червня в київському ресторані «Бєлкін». Подія об’єднала б’юті-редакторок, блогерок, лідерів думок, а також експертів у галузі косметології. Настрій створювали виступи артистів, пізнавальні лекції про догляд за шкірою та тонкощі здорового харчування, смачні healthy-коктейлі і розіграші подарунків.

Відкрила захід тренерка генерального партнера Dermalogica та косметолог-естетист Вікторія Бріт. Вона розповіла гостям події про філософію бренду, його засновницю Джейн Вурванд, засоби-бестселери і новинки.

Бренд Dermalogica був створений у 1986 році британською косметологинею Джейн Вурванд. Ідея відкриття успішного косметичного бренду прийшла до Вурванд не просто так. Джейн витратила роки на вивчення та створення унікального продукту, який би діяв локально та ефективно, аби результат було б помітно майже відразу. Кров, піт, сльози та «некомпетентність» мотивували Вурванд створити бізнес з догляду за шкірою, яким користуються у понад 100 країнах світу. Головна філософія бренду — експерт повинен розповісти клієнту про проблему та її вирішення, такі як гіперпігментація, акне, старіння та чутлива шкіра.

Dermalogica була створена дерматологом для дерматологів

На Beauty Retreat Brunch представили дві новинки від Dermalogica. Перша — трансформуючий ліфтинг-крем для догляду за шкірою навколо очей Phyto Nature Lift Eye Cream з пептидами та фітоактивними речовинами. Крем підтягує верхню повіку, зміцнює та зменшує видиму складку повіки, сприяє розгладженню зморшок і тонких ліній, інтенсивно зволожує та помітно відновлює щільність шкіри. Друга не менш вражаюча новинка — антиоксидантна сироватка з колагеном Pro-Collagen Banking Serum, що захищає шкіру від передчасного старіння, зберігаючи в ній наявний колаген. Засіб надає шкірі сяяння, дає значний anti-age ефект та розгладжує зморшки.

На корнері бренду Rejuvenated можна було скуштувати смачні та корисні коктейлі — колаген-каву і протеїн-смузі. Лікарка-косметологиня Світлана Пасько розповіла про британський преміальний нутріцевтичний бренд, який отримав понад 130 незалежних нагород. Його головна місія — створювати харчові добавки, які допомагають сяяти зсередини і мати більше енергії та життєвих сил. В лінійці бренду представлені протеїнові смузі з різними смаками, комплекси для імунітету, коктейлі «енергетичний бустер» H3O Hydration для клітинного зволоження, капсули для відновлення та захисту ДНК клітин, Skin Perfecting Complex для підвищення рівня колагену та багато іншого.

Нутріціологиня Євгенія Гайденко виступила з експрес-лекцією про вплив харчування на здоров’я і вигляд шкіри. Психологиня та супермама Віталіна Гончаренко зосередилась на питаннях індивідуального сприйняття світу і прийняття самих себе. Лікарка-дерматовенерологиня Ярина Туркевич познайомила слухачів зі своєю клінікою естетичної медицини Medestet, яка спеціалізується на дерматології, апаратній та лазерній медицині. А співвласниця ресторану «Бєлкін» Анастасія Степанова поділилася філософією закладу та порадами, як варто розвивати бізнес навіть у період війни.

Музичним сюрпризом стали виступи співачок Юлії Крейтор і Уляни Шуби, а солодким доповненням вечора — десерти So Yummy. Звісно, ніхто з присутніх не залишився без подарунка від партнерів заходу Dermalogica, Rejuvenated, Grown Alchemist та Ten Science, а також символічних синьо-жовтих аксесуарів від Kogal Accessories.

Фото: Олександр Рибка

Джерело матеріала
loader
loader