Мобільний оператор «Lifecell», надаючи роз’яснення щодо перенесення номеру, попередив абонентів про можливу проблему і як у такому виадку необхідно діяти.
В компанії повідомили, що у перенесенні номеру до «Lifecell» можуть відмовити.
Відмовити абоненту може поточний оператор. В «Lifecell» пояснили, що, якщо поточний оператор абонента безпідставно відмовив у перенесенні номера або підключає послуги, які блокують перехід до lifecell («Збереження номера» та інші), з метою припинення порушень можна швидко подати автоматичну скаргу до Національного регулятора НКЕК.
Тобто, якщо номер абонента починається з 067, 097, 066, 050 чи інших цифр, то при перенесенні номеру до «Lifecell» все так і залишиться. Подати заявку можна онлайн або в магазині lifecell.
Перенести свій номер можна і до мереж інших операторів. Наприклад, до «Київстар». Подати заявку на перенесення номера онлайн чи в найближчому магазині Київстар.
Однак заявку про перенесення номеру також можуть відхилити. Наприклад, якщо номер заблоковано або заявки на перенесення номера подано кільком операторам водночас.
Номер заблоковано – ще одна причина, через яку у перенесенні номеру можуть відмовити.
Останні новини України:
"Київстар" звернувся до всіх абонентів на тлі серйозних проблем: стосується компенсацій.
Компенсації від "Vodafone": оператор зробив важливу заяву.
Зникають кошти з рахунків: "Lifecell" сказав абонентам, що робити.