/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F2f73c607c1f652f0d7744a7ac4b95cbf.jpg)
У шалену спеку ДТЕК знущається з українців несмішними жартами у TikTok
У розпал спекотного літа енергетична компанія ДТЕК вирішила трохи пожартувати над своїми підписниками. ДТЕК опублікували фото вентилятора з підписом "охолодіться трошки". Цей пост викликав хвилю обурення серед українців, багато з яких розцінили його як глузування з їхніх проблем.
Відповідне відео ДТЕК виклав на своїй сторінці TikTok.
Цей пост швидко став вірусним, набравши понад 100 000 переглядів та тисячі лайків за лічені години.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fd7454bf752f3b195cc76c55d147f3586.jpg)
Коментарі під постом були різними. Деякі користувачі сміялися з гумору ДТЕК, але таких було достатньо мало, інші ж скаржилися на спеку та відключення електроенергії, деякі навіть погрожували розправою.
-
Ще й знущаються
-
15 дуйчиків і всі не працюють…прям як ваші графіки
- дуже смішно, а ще смішніше сидіти в спеку 40+ і без світла
-
ДТЕК я заміную вам офіси в мене 14 годин немає світла
- Поки люди а*рініють від спеки, ці генії приколюються
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F1f5ce41163aac3f3f55f8399764c9ea5.jpg)
Багато українців стикаються з відключеннями електроенергії, що робить використання вентиляторів неможливим. Легковажний тон публікації ДТЕК не враховує цю серйозну проблему.
Також війна в Україні призвела до значних руйнувань енергетичної інфраструктури, що й спричиняє відключення світла. Публікація ДТЕК здається глузуванням з тих, хто постраждав від війни.
Така велика компанія, як ДТЕK має нести відповідальність за свої слова та дії. Публікація, яка здається глузуванням з проблем клієнтів, є непрофесійною та шкодить іміджу компанії.
Цей інцидент підкреслює важливість того, щоб компанії були чутливими до проблем своїх клієнтів, особливо у складні часи.
ДТЕК має переглянути свою комунікаційну стратегію та вжити заходів, щоб відновити довіру до себе з боку українців.
Крім того, інцидент з ДТЕК знову порушує питання про те, чи доречно компаніям використовувати гумор у соціальних мережах під час війни.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Ff333366fd6464ff0c67d627c4d4d0e16.jpg)
З одного боку, гумор може допомогти людям впоратися зі стресом і підняти бойовий дух. З іншого боку, важливо не бути нечутливим до проблем людей, які постраждали від війни.
Українським компаніям слід знайти баланс між тим, щоб бути веселими та залишатися чутливими до ситуації, яка склалася в країні.
Як писав "Знай", чому ТРЦ світяться навіть вночі і їх не вимикають.

