Поки що без захисних екранів: як у київському метро запобігатимуть падінням
Поки що без захисних екранів: як у київському метро запобігатимуть падінням

Поки що без захисних екранів: як у київському метро запобігатимуть падінням

Тільки в червні 2024 року на колії впали вже три пасажири. Київраду вже попросили встановити на станціях захисні щити, там щитів поки що не обіцяють, але обіцяють посилити заходи щодо запобігання подібним інцидентам.

Кияни настільки були стурбовані тим фактом, що в київському метро почастішали випадки падіння пасажирів на колії, що зареєстрували на сайті Київради петицію про встановлення захисних екранів на станціях. Там відповіли, що планують робити, щоб таких інцидентів не відбувалося, пише "РБК-Україна".

У київському метро тільки в червні на колії впали три людини, одна з яких загинула. І хоча в петиції просять встановити захисні екрани на всіх станціях метро — цього, найімовірніше, не станеться найближчим часом.

У петиції зазначили, що випадки падіння на рейки почастішали і через війну, зокрема.

"Частина громадян перебуває у важкому психологічному стані, що, на жаль, іноді призводить до суїцидальних намірів. Захисні екрани можуть стати важливим бар'єром, що запобігає трагічним випадкам", — йдеться в тексті.

Заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Валентин Кульбако повідомив, які заходи буде вжито.

  • посилять інформування про правила поведінки пасажирів на платформі;
  • буде створено додаткові попереджувальні знаки (наліпки) щодо обережності під час очікування поїзда на підлозі платформ окремих станцій перед обмежувальною лінією;
  • посилять візуальний контроль за станом пасажирів на контрольно-пропускних пунктах станцій.

Кульбако зазначив, що в "Київському метрополітені" додатково опрацьовують питання можливості встановлення захисних екранів з урахуванням пасажиропотоків, конструктивних та архітектурно-планувальних характеристик станцій.

Нагадаємо, раніше Фокус писав, що в Києві збираються збільшити інтервал руху поїздів у підземці і пов'язано це з мобілізацією. Не вистачає машиністів електропоїздів, токарів, слюсарів і електромеханіків.

Теги за темою
метро
Джерело матеріала
loader
loader