Укрзалізниця після смерті пасажирки у вагоні звернулася до українців
Укрзалізниця після смерті пасажирки у вагоні звернулася до українців

Укрзалізниця після смерті пасажирки у вагоні звернулася до українців

Компанія "Укрзалізниця" надала рекомендації пасажирам щодо дій у разі погіршення самопочуття під час поїздки.

Про це повідомляє "Хвиля" з посиланням на сторінку Укрзалізниці у Facebook.

За інформацією компанії, у поїздах іноді трапляються випадки природної смерті пасажирів, що пояснюється великою кількістю мандрівників – у пікові дні понад 100 тисяч людей щодня.

Рекомендації Укрзалізниці:

  • У разі погіршення самопочуття під час подорожі слід звернутися до провідника. Він може тимчасово знайти місце в іншому вагоні або викликати медичну допомогу.
  • Через аномальну спеку пасажирам рекомендується уважно підходити до вибору вагона і обов'язково мати із собою запас води.
  • Необхідно уважно стежити за своїм самопочуттям до, під час та після поїздки.

Укрзалізниця нагадує, що всі швидкісні поїзди та значна частина вагонів далекого сполучення обладнані системами кондиціювання повітря. Такі вагони позначені спеціальною відміткою "Сніжинка" у додатку та на сайті компанії.

Укрзалізниця після смерті пасажирки у вагоні звернулася до українців - Фото 1

Додамо, що ці рекомендації з'явилися після повідомлень ЗМІ про раптову смерть пасажирки поїзда "Запоріжжя-Ужгород" 16 липня. Жінка їхала нічним експресом до подруги до міста Стрий Львівської області.

Раніше Укрзалізниця поділилася лайфхаками, як купити квитки у піковий сезон.

Теги за темою
Укрзалізниця
Джерело матеріала
loader
loader