Новий Isuzu D-Max Mudmaster отримав позашляхові шини, захист днища та шноркель, а його кліренс збільшили до 265 мм. Пікап комплектують 164-сильним турбодизелем.
Пікап Isuzu D-Maxотримав екстремальну версію Mudmaster. Авто підготували до екстремального бездоріжжя. Про це повідомляється на офіційному сайті японського виробника.
Назва модифікації (Mudmaster перекладається, як "майстер бруду") підкреслює його здібності. Йому збільшили кліренс на 45 мм (до 265 мм)та встановили 20-дюймові стальні диски із позашляховими шинами Toyo, а днище закрили додатковими металічними пластинами.
Крім того, встановили лебідку, посилені підніжки та шноркель для подолання водних перешкод. За доплату пропонують кунг у кузов та додаткову оптику.
Важливо Король бездоріжжя: тест-драйв нового Ford Ranger TremorСалон Isuzu D-Max Mudmaster не змінився. Силовий агрегат також не доопрацьовували: пікап оснащений стандартний 1,9-літровий турбодизель на 164 к. с. і 500 Н∙м.
Розгін до 100 км/год займає 12,7 с із 6-ступінчастою механічною КПП і 13 с – із 6-ступінчастим автоматом. Повний привід доповнений знижувальною передачею та блокуваннями диференціалів.
Новий Isuzu D-Max Mudmaster уже вийшов на ринок Великої Британії. Ціна пікапа стартує з 36 495 фунтів стерлінгів ($47 100).
До речі, саме пікапи Isuzu D-Max планують збирати в Україні — раніше було анонсовано старт їх виробництва.
Також Фокус розповідав, що на український ринок виходить перший електропікап.