Як уникнути переплати за воду та каналізацію: роз'яснення від "Київводоканалу"
Як уникнути переплати за воду та каналізацію: роз'яснення від "Київводоканалу"

Як уникнути переплати за воду та каналізацію: роз'яснення від "Київводоканалу"

Непоодинокі випадки, коли суми в комунальних платіжках не збігаються з реальним рівнем споживання послуг. У "Київводоканалі" розповіли, як уникнути неточностей у рахунках та можливої ​​переплати.

Фахівці комунального підприємства нагадали, що облікові дані відкрито до 31 числа щомісяця. Саме до цієї дати кожен побутовий споживач має передати актуальні показники квартирних лічильників.

Платіжки за комуналку. Фото: скрін youtube
Платіжки за комуналку. Фото: скрін youtube

Якщо постачальник послуг не отримує від споживача даних, то платіжка розраховується на підставі середнього споживання домогосподарством за попередні періоди. У результаті сума може бути вищою від фактичної.

Передавати показники потрібно і тим, хто тимчасово не користується водою, щоб уникнути нарахування неіснуючих боргів.

Лічильник води. Фото: скрін youtube
Лічильник води. Фото: скрін youtube

"Якщо ви залишили домівку та не користуєтесь водою, все одно необхідно подавати показники з різницею "0" , тобто ті ж самі, що ви надавали минулого разу", - йдеться в повідомленні.

Передати показники можна, зокрема:

  • через особистий кабінет на сайті "Київводоканалу";
  • за телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або КК "ЦКС" 247-40-40, 0-800-404-407;
  • через сервіс Portmone.com.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Київводоканал" дав важливе роз'яснення щодо оплати рахунків: що потрібно знати.

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, доведеться включати режим тотальної економії: українцям приготували нове підвищення тарифів.

Джерело матеріала
loader
loader