Японський автоконцерн Mazda представив новий логотип. Потреба в оновленні виникла у компанії після того, як вона вирішила спробувати завоювати ринок більш розкішних автомобілів.
Як пише видання Car and Driver, оновлений значок більш плаский візуально, а його крила розташовані під кутом, а не мають плавну форму, як у попередній версії. Mazda уже подала заявку на реєстрацію нової торгової марки в Японії.
Потреба змін виникла в компанії після того, як вона вирішила перейти до виробництва більш складних та добре обладнаних автомобілів. До них можна віднести позашляховик CX-90.
Візуально логотип Mazda змінився не дуже сильно. Він все ще має форму овала, в якого вписана літера М, стилізована під два розправлених крила. Однак зовнішнє кільце тепер більш скруглене у порівнянні за старим варіантом. А от крила навпаки – отримали виражений кут і стали менш плавними. До того ж шильдик із цим логотипом став пласким. Він більше не має об’єму і не виступає над поверхнею кузова.
Саме такий значок можна помітити на концепті елегантного позашляховика Arata, який був представлений на автосалоні у Пекіні у квітні. Експерти припускають, що оновлений логотип може бути ексклюзивним для Китаю, де Mazda має спільне підприємство з китайським автовиробником Changan.
Тим не менше, видання наголосило, що від японського концерну очікують глобального ребрендингу, ключовим елементом якого стане зміна логотипу. Нинішній логотип Mazda існує з 1997 року, коли бренд відійшов від стилю дев’яности, у якому коло знаходилося усередині овалу.
Раніше OBOZ.UA розповідав, що Mazda продовжує розвивати свій напрямок недорогих популярних автомобілів.
Підписуйтесь на канали OBOZ.UA в Telegram і Viber, щоб бути в курсі останніх подій.