Фахівці "Нафтогазу" заявили, що останнім часом почастішали звернення від споживачів, які не отримали своєчасно рахунок за спожите паливо. У чому причина затримок та що робити українцям, розповіли на facebook-сторінці компанії.
В українців є можливість отримувати електронні рахунки за спожитий газ, але є категорії споживачів, яким зручніше платити за паперовими платіжками. Трапляються випадки, коли їх не доставляє листоноша.
У "Нафтогазі" заявили, що може бути кілька причин неодержання паперового рахунку. Серед них:
- споживач має переплату за використаний газ;
- споживач заплатив за газ до 12 числа (платежі доставляються після 20 числа);
- споживач вказав електронний спосіб отримання рахунків.
За потреби споживачі можуть звернутися до "Нафтогазу" і фахівці за адресою перевірять, чому не здійснюється доставка паперових платіжок.
Водночас у компанії порадили відмовлятися від паперових рахунків та користуватися особистим кабінетом, де сума до оплати виставляється вже з 10 числа. Якщо платити онлайн через сервіси Нафтогазу до 15 числа, то можна ще й отримати знижку на наступну оплату в розмірі 1%.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, опалювальний сезон 2024-2025: чи вистачить газу на зиму і скільки платитимемо.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці переплачують за комуналку шалені суми: що потрібно терміново перевірити, щоб заощадити.