Понад 500 працівників студії Blizzard Entertainment, за допомоги профспілки працівників комунікацій Америки (CWA) створили Гільдію гейммейкерів World of Warcraft (WoW).
Про це йдеться у офіційному X-акаунті нової профспілки.
Speka немає жодного сумніву, що учасники нової профспілки при виборі назви або розраховували мемний потенціал, або просто вибрали дуже звичне слово: саме гільдіями в WoW називають фракції гравців.
Так чи інакше, але студія Blizzard створила профспілку останньою на ринку геймдеву в часи масових скорочень та закриття бізнесів, нагадує Engadget.
Минулих вихідних власну профспілку сформувала Bethesda Game Studios, студія, що стоїть за франшизами Fallout і Elder Scrolls. Створили її також за допомоги CWA.
Гільдія гейммейкерів World of Warcraft стала найбільшою професійною профспілкою бізнесів Microsoft. У березні 2024 року Activision об’єднала в CWA близько 600 працівників департаменту якості. У січні в ZeniMax Studios об’єдналися близько 300 співробітників.
Два роки тому Microsoft уклала угоду з Activision Blizzard про повагу до права своїх працівників на створення профспілки. Ця угода стала частиною угоди Microsoft про поглинання Activision Blizzard.
CWA заявила, що насправді ідея Гільдії гейммейкерів WoW з’явилася ще у 2021-му. Тоді працівники Activision Blizzard влаштували марш протесту у штаб-квартирі компанії а Каліфорнії через позов від Департаменту громадянських прав штату, що компанія стала «живильним середовищем для домагань і дискримінації жінок». Пізніше департамент відкликав позов. А Activision Blizzard за мировою угодою сплатила $54,8 млн компенсацій за гендерну нерівність у зарплатах та кар’єрному зростанні.