У Китаї назвали несподіване авто із найкращою системою автоматичної парковки: що відомо про Denza N7
У Китаї назвали несподіване авто із найкращою системою автоматичної парковки: що відомо про Denza N7

У Китаї назвали несподіване авто із найкращою системою автоматичної парковки: що відомо про Denza N7

Китайський автовиробник Denza здивував результатами своєї моделі Denza N7 під час блогерських тестів автоматичних систем паркування. Компанія виграла це змагання попри те, що встановлює на свої авто обладнання BYD, яке не вважається найбільш досконалим.

Як пише видання Car News Chinа, у серії тестів взяли участь п’ять моделей: Avatr 12, Aito M7, Denza N7, Xpeng G6 та IM LS6. Всі автомобілі оснащені лідаром і мають найбільш потужні можливості інтелектуального водіння, представлені у межах кожної марки. Машини пройшли серію із чотирьох випробувань на паркування, щоби визначити найкращу. До тестів увійшли паркування заднім ходом, паркування заднім ходом у вузькому просторі, паркування під кутом і паркування зі стіною попереду.

У першому тесті всі автомобілі, крім IM LS6, успішно впоралися із завданням. IM LS6, хоч і зміг виявити вільний простір, не зміг завершити маневр і зупинився на півдорозі. Найшвидшим автомобілем, який завершив тест, став Avatr 12, який виконав усі три спроби менш ніж за хвилину кожна. Жодному іншому автомобілю не вдалося завершити маневр менш ніж за хвилину.

Схожим чином впорались Denza N7 і Aito M7. Вони були дуже успішними в розпізнаванні місця для паркування і фактичній парковці. Всі три з цих автомобілів змогли припаркуватися в центрі відведеного простору. Але з цим не впорався Xpeng G6 – він постійно хилився трошки у правий бік. Крім того, Xpeng показав найповільніший час 1:27.12. Таким чином перший тест виграв Avatr 12. В цьому разі довжина місця для паркування становила 6 метрів, ширина — 2,5 метра, а ширина дороги в даному випадку становила п'ять метрів.

У тесті на паралельне паркування переможцем став Xpeng G6, який показав найкращий час – 1:04,03. Крім того, в одній із спроб йому знадобилося всього два перемикання між переднім та заднім ходом. Avatr 12 і Denza N7 змогли припаркуватися по центру при кожній спробі, тоді як Xpeng G6 і Aito M7 в одному випадку припаркувалися з відхиленням у лівий бік. І знову IM LS6 показав найгірший результат, не завершивши другу спробу, а у двох інших спробах припаркувавшись надто далеко ліворуч. Крім того, він показав найповільніший час - 1:39,53 секунди. Довжина місця для паркування становила шість метрів, ширина — 2,5 метра, а ширина дороги, з якою автомобіль намагався припаркуватися паралельно, становила чотири метри.

У випадку з паркуванням під кутом тест змогли завершити лише три автомобілі. І Xpeng G6, і IM LS6 не змогли розпізнати місце у всіх трьох спробах і тому зазнали невдачі. Інші три автомобілі успішно припаркувались у кожній зі спроб. Тут Denza N7 став абсолютним переможцем, всі три рази показавши найшвидший час. Йому також знадобилось менше перемикань між переднім і заднім ходом, ніж конкурентам. У цьому випадку місце для паркування було трохи більшим, ніж в інших тестах – завширшки 2,8 метра і завдовжки 6 метрів, а ширина дороги, що використовується для автомобіля, становила 4,5 метра.

Останній тест з паркування перед стіною був найскладнішим. У ньому автомобіль рухався вперед до стіни у кінці паркувального місця. Тест імітував сценарій для паркування на критій автостоянці. Ні Xpeng G6, ні IM LS6 не змогли виконати завдання. Так Xpeng G6 просто повідомив, що паркувальне місце недоступне. Своєю чергою, IM LS6 спробував спланувати шлях і зробити розворот, перш ніж здатися на півдорозі.

І Aito M7, і Avatr 12 використовують систему Huawei вдалися до схожого підходу з вирішенням проблеми з простором.. Кожному авто з вдалося припаркуватися з першої спроби, але дві інші були невдалими через те, що вони не змогли розпізнати місце. Більше того, обидва автомобілі рушили вперед, коли вони виконали завдання.

Єдиним автомобілем, який пройшов цей тест, був Denza N7, який успішно виконав усі три спроби. На відміну від автомобілів з двигунами Huawei, Denza успішно здав назад у всіх трьох спробах і був правильно відцентрований, на відміну від M7, припаркованого праворуч. Сам простір був шість метрів завдовжки і 2,5 метри завширшки, а дорога, якою наближався автомобіль, була шириною шість метрів.

Раніше OBOZ.UA розповідав, які автомобілі виявилися найкращими серед недорогих.

Підписуйтесь на канали OBOZ.UA в Telegram і Viber, щоб бути в курсі останніх подій.

Джерело матеріала
loader
loader