Вся правда про уживаний Nissan Juke: чи варто брати?
Вся правда про уживаний Nissan Juke: чи варто брати?

Вся правда про уживаний Nissan Juke: чи варто брати?

Компактний кросовер Nissan із неоднозначною репутацією. Чи має сенс шукати його на вторинному ринку?

  TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ

Juke створений на спільній платформі (Nissan V) з хетчбеком Micra, седаном Renault Symbol (другого покоління) і електромобілем Nissan Leaf. В Україну везли машини англійської збірки. Рестайлінг 2014 року звівся до оновлення зовнішності та переробки салону. Поява нових агрегатів нас не торкнулася.

Nissan Juke

Малі звиси кузова, великий кліренс, міцна підвіска. Нетривіальна зовнішність.

 

Nissan Juke

Не любить морози: шумить непрогріта трансмісія, скрипить ходова та пластик, примерзають замки передніх дверей, обмерзає дросельна заслінка (!), що призводить до падіння тяги, вилазить конденсат у районі козирків та під обшивкою дверей. ֍ Тісний задній ряд, мініатюрний багажник. Багато непрактичних рішень та дешевих матеріалів у салоні. ֍ Слабке лакофарбове покриття. ֍ Убогий вибір силових агрегатів.

У бензинового двигуна 1.6 (HR16DE, 117 л.с.) серйозних болячок немає. Трапляються течі через ущільнення піддону, прогорання прокладки приймальної труби. Почувши свист приводного ременя, не стягніть із заміною. Глухий стукіт «знизу» на нерівностях, можливо, вказує на спрацювання опор мотора. Гідрокомпенсаторів немає – кожні 90? 000-100? 000 км потрібно регулювання клапанів.

Турбомотор 1.6 (MR16DDT, 190 л.с.) опрацьований гірше. Були відгукні кампанії із заміни впускного патрубка та прокладки датчика палива. Динамічна їзда призводить до швидкого розтягування ланцюга ГРМ. В холодна промерзає магістраль картерних газів, що викликає різні течі. Плюс дрібні примхи безпосереднього упорскування.

Nissan Juke

У варіатора Jatco JF015E і так не найкраща репутація, а в Juke його недоліки посилені установкою проміжного блоку, що являє собою двоступеневий автомат – йому банально бракує запасу міцності.
У ході рестайлінгу форму багажника оптимізували, але значно більше він не став. За практичністю Juke – один із найгірших кросоверів.

Зі 190-сильним двигуном працює інший варіатор Jatco: з індексом JF011E. На тлі інших варіаторів він непоганий, але теж досить ніжний, а проблеми починаються з зносу підшипників конусів (від 50? 000 км). Ще одне слабке місце – клапан масляного насоса. Навіть дрібний ремонт варіаторів доріг, а приведення зношеного в порядок обійдеться в 15–30 тисяч гривень.

Механічні коробки (п’ятиступенева RS5F92R, шестиступенева RS6F94R) з роками набувають невиразного перемикання передач, але в цілому надійні і живучі. Повний привід реалізований нестандартно: задню вісь підключають дві незалежні муфти. Їхні недоліки типові – швидке перегрів в напружених умовах роботи.

Nissan Juke

Підвіска вимагає капітальних вкладень при пробігу 100 000 км, хоча опорні підшипники стійок доведеться змінювати раніше; ремонт утруднений тим, що сайлентблоки та кульові запресовані у важелі та підрамник.Хлипка електрика: збити можуть різні елементи – від аудіосистеми до підкермових перемикачів і блоку клімат-контролю.Користування системами обігріву потребує обережності. У морози лопаються зовнішні дзеркала, і навіть повітряні заслінки обігрівача – від різких перепадів температур.Корисна регулярна діагностика головного гальмівного циліндра, оскільки чимало скарг з його раптові відмови.

EURO_NCAP

2011 год: загальна оцінка – *****
Водій/пасажири – 87%, дитина – 81%, пішохід – 41%, системи сприяння безпеці – 71%.

Наймасовіша пропозиція на вторинному ринку: 1.6 (117 л.с.) CVT 4х2

Джерело матеріала
loader
loader