/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F107%2F5e4c817849c2d726502a8d25cd3a6429.jpg)
Вся правда про уживаний Nissan Juke: чи варто брати?
Компактний кросовер Nissan із неоднозначною репутацією. Чи має сенс шукати його на вторинному ринку?
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Juke створений на спільній платформі (Nissan V) з хетчбеком Micra, седаном Renault Symbol (другого покоління) і електромобілем Nissan Leaf. В Україну везли машини англійської збірки. Рестайлінг 2014 року звівся до оновлення зовнішності та переробки салону. Поява нових агрегатів нас не торкнулася.
![]()
![]()
У бензинового двигуна 1.6 (HR16DE, 117 л.с.) серйозних болячок немає. Трапляються течі через ущільнення піддону, прогорання прокладки приймальної труби. Почувши свист приводного ременя, не стягніть із заміною. Глухий стукіт «знизу» на нерівностях, можливо, вказує на спрацювання опор мотора. Гідрокомпенсаторів немає – кожні 90? 000-100? 000 км потрібно регулювання клапанів.
Турбомотор 1.6 (MR16DDT, 190 л.с.) опрацьований гірше. Були відгукні кампанії із заміни впускного патрубка та прокладки датчика палива. Динамічна їзда призводить до швидкого розтягування ланцюга ГРМ. В холодна промерзає магістраль картерних газів, що викликає різні течі. Плюс дрібні примхи безпосереднього упорскування.
![]()
Зі 190-сильним двигуном працює інший варіатор Jatco: з індексом JF011E. На тлі інших варіаторів він непоганий, але теж досить ніжний, а проблеми починаються з зносу підшипників конусів (від 50? 000 км). Ще одне слабке місце – клапан масляного насоса. Навіть дрібний ремонт варіаторів доріг, а приведення зношеного в порядок обійдеться в 15–30 тисяч гривень.
Механічні коробки (п’ятиступенева RS5F92R, шестиступенева RS6F94R) з роками набувають невиразного перемикання передач, але в цілому надійні і живучі. Повний привід реалізований нестандартно: задню вісь підключають дві незалежні муфти. Їхні недоліки типові – швидке перегрів в напружених умовах роботи.
![]()
![]()
Водій/пасажири – 87%, дитина – 81%, пішохід – 41%, системи сприяння безпеці – 71%.
Наймасовіша пропозиція на вторинному ринку: 1.6 (117 л.с.) CVT 4х2

