/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2Fef304ab010ec47e749b021079d73b1ae.png)
"Щось у вас там зламалося": платіжки за газ викликали невдоволення українців, клієнти скаржаться на "Нафтогаз"
Клієнти газопостачальної компанії "Нафтогаз" активно скаржаться на помилки в комунальних рахунках. Вони також вимагають від компанії роз'яснень щодо причини масштабного збою у нарахуваннях. Про це йдеться у скаргах на сторінці ГК "Нафтогаз" у соцмережі Facebook.
Одна з клієнток компанії повідомила, що цього місяця суми в платіжках значно відрізняються від показань лічильників. Вона контролює чотири рахунки, і всі вони містять неправильні дані.
"Показання, по яких нараховано до сплати, абсолютно не відповідають тим показанням, що були передані. Причому, цього місяця по всіх чотирьох рахунках, що я контролюю... Всі показання передані вчасно", — йдеться у скарзі.
Клієнтка звернулася з проханням надати загальне пояснення ситуації, оскільки проблема виявилася масовою і вплинула на більшість споживачів. Інші користувачі мережі зазначили, що некоректні дані в платіжках отримує не лише вона.
Так, користувачі підхопили повідомлення і також почали нарікати на некоректні дані: "І знову показання не відповідають тим, які були передані через кабінет. І вже так другий місяць"; "Та ж сама ситуація"; "Передала показання минулого місяця — нічого не порахували (точніше 0.00). Порахувала сама, заплатила — "висить" переплата. Цього місяця те саме... Щось у вас там зламалося, лагодьте".
Попри прохання клієнтів газопостачальної компанії "Нафтогаз" розкрити причини некоректних сум у комунальних платіжках, представники компанії повідомили, що такі питання будуть вирішуватися лише через особисті повідомлення.
Останні новини в Україні:
Також писала Politeka, тариф на електроенергію взимку, якими будуть цифри в платіжках.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Funnamed_VjiomEG.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Faacd06f8eec5d8ee122c89c1ba3007c3.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F731ab5f27157d99aa8e2189e679941ca.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F18bb8eff004b3b214a179556256eb432.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Fbf1b7cb39a1eb3e68f2fe9e5aafd0296.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Ff1d1c091df30058c54f84fd192ecd00e.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F1178252c204a54ed5fca4bc64672e6f4.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F4da8a657363d11a10c2847e395db95d0.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2F60fe3a2e521031526e6ec54192017433.jpg)