Міністерство закордонних справ почало працювати над модернізацією консульської інформаційно-комунікаційної системи, щоб у майбутньому частину консульських послуг можна було б отримувати дистанційно. Про це повідомив речник відомства Георгій Тихий, передає "Суспільне".
Як зазначив представник МЗС, з 2022 року кількість українців за кордоном значно збільшилася, і консульські служби не встигають задовольнити попит, що збільшився. Тому МЗС прагне спростити за допомогою цифровізації доступ та перехід частини послуг до онлайн-формату. За його словами, це також зменшить навантаження на консульські відділи.
- Зараз ми активно працюємо над модернізацією консульської інформаційно-комунікаційної системи та скоро розпочнемо її закрите тестування. На початковому етапі нова система зможе скоротити час надання консульських послуг на 30-80%, залежно від типу послуги, - сказав Тихий.
У МЗС планують, що частина консульських послуг буде доступна дистанційно або частково дистанційно, а системи МЗС будуть глибше інтегровані з реєстрами та інформаційними базами для якісного обміну даними. Також відомство співпрацює з Мінцифри для інтеграції в нову систему зручного інструменту шерингу документів з "Дії", який уже знайомий багатьом українцям. Цю функцію можуть запустити протягом найближчих місяців.
- 23 квітня стало відомо, що консульства України призупинили надання послуг громадянам України чоловічої статі віком 18 – 60 років.
- 18 травня Коротко прописав, що кількість українців, які планують залишитися за кордоном назавжди, зростає. Люди знаходять роботу та постійне житло, поступово включаються до місцевого життя, віддають дітей до європейських шкіл та планують для них нове європейське майбутнє.