Мода, нудьга і легкий абсурд: рецензія на 4 сезон "Емілі в Парижі"
Мода, нудьга і легкий абсурд: рецензія на 4 сезон "Емілі в Парижі"

Мода, нудьга і легкий абсурд: рецензія на 4 сезон "Емілі в Парижі"

Популярне і красиве шоу "розміняло" четвертий сезон на радість шанувальникам, яких може поменшати.

Одразу після закінчення Олімпійських ігор у Парижі, Netflix презентував нову частину одного зі своїх найуспішніших і найулюбленіших дітищ — 4 сезону серіалу "Емілі в Парижі". Точніше буде сказати — першу частину четвертого сезону, адже віднедавна платформа стала розбивати сезони проєктів на кілька частин.

Лілі Коллінз у серіалі "Емілі в Парижі" 4 сезон

Саме цей момент дає надію на те, що в новій частині проекту хоч щось, все-таки, станеться. Адже в перших п'яти серіях "Емілі в Парижі" ми не помітили зовсім нічого, що могло б претендувати на сюжетну лінію, апдейт концепції сценарію або спроби його розвинути. Фокус подивився перші серії проекту і ділиться враженнями.

4 сезон "Емілі в Парижі" 2024

Емілі Купер, як і раніше, бореться з соціальними мережами на ниві маркетингу, на догоду шкідливій начальниці, яка незмінно виступає головним злом цього нехитрого всесвіту. Уже чотири роки як новоявлена француженка, героїня веде особистий блог американськи в Парижі... Але нам, начебто, давно відомо про все перераховане вище, і дрібниці, які спочатку здавалися глядачам милим сценарним ходом у вигляді загострення уваги на повсякденній рутині під збільшувальним склом, перетворилися на гімн нудьзі та відсутності ідей.

Лілі Коллінз у серіалі "Емілі в Парижі" 4 сезон

Глядачеві може здатися, що музичну платівку заїло на одній пісні, яка якийсь час була хітом. Так, можна помітити, що з дня виходу першої серії першого сезону "Емілі в Парижі" в героїв взагалі нічого не змінилося. Вони передбачувано переміщаються всередині декорацій кожного нового епізоду, з сезону в сезон, нагадуючи учасників комп'ютерної гри, які ніяк не можуть перейти на наступний рівень і дізнатися, що їм там приготовлено.

Офіційний трейлер 4 сезону "Емілі в Парижі" 2024 року

Усі їхні "потрясіння" стали прогнозованими, а глядачі стали втомлюватися милуватися лише образами безумовно талановитої Патриції Філд на тлі відсутності подій і присутності величезної кількості реклами в кадрі. Жоден художник з костюмів, нехай і найгеніальніший у світі, не може "вивезти" на собі 4 сезони історії ні про що, створеної як збірка рекламних роликів відомих брендів.

До слова про костюми та образи: схоже, продюсери проекту так витратилися на зовнішній вигляд героїв, що майже не залишили ресурсів для зйомок паризьких локацій — однієї з головних складових успішного успіху серіалу. У підсумку глядачеві пропонують кілька куцих сцен на натурі і дуже багато епізодів на тлі декорацій попередніх частин серіалу.

"Емілі в Парижі" — проект, який ніколи не ряснів яскравими сюжетними поворотами або ефектною демонстрацією талантів сценаристів. Він будувався на простоті й акценті на дрібницях на тлі грандіозного духу важкого люксу і милої чарівності дурості. Але ця концепція себе вичерпала ще кілька сезонів тому, а творці нічого не помітили.

До речі, до несподіваних сюжетних віх четвертого сезону можна зарахувати метання найкращої подруги Емілі — Мінді, у спробі знайти гроші для виступу в конкурсі "Євробачення". Дивним і несподіваним у цьому факті є те, що американські продюсери та сценаристи вирішили включити згадку про конкурс, до якого американці мають стільки ж інтересу, скільки європейці — до американського футболу або жителі Монголії — до гри в крокет.

З цього факту можна зробити висновок: цей проєкт красивого безсюжетного контенту вже мало цікавить аудиторію в США, а ось у Європі він усе ще збирає гроші за підписку на платформі.

З позитивних моментів варто згадати сцени епізодів серіалу: вони хоч і стали мізернішими, але так само можуть порадувати естетичною складовою всіх небайдужих до моди і таланту створювати громіздкі комплекти одягу. А ще — та сама легкість, що межує з легким абсурдом, яких так не вистачає людям, які живуть поза світом Емілі, Мінді та інших веселих хлопців, що мешкають біля підніжжя Ейфелевої вежі в пошуках простих радощів і громіздких брендів.

Раніше Фокус писав про те, що новий тренд прихильниць "Емілі в Парижі" дратує місцевих жителів.

Джерело матеріала
loader
loader