"Приїхав, а там нічого немає": чоловік розказав, як в Єгипті розводять туристів
"Приїхав, а там нічого немає": чоловік розказав, як в Єгипті розводять туристів

"Приїхав, а там нічого немає": чоловік розказав, як в Єгипті розводять туристів

Марк Джевонс забронював номер, який обійшовся йому в 52 долари за ніч. Оскільки на сайті не вимагали оплати, він планував розрахуватися уже на місці.

43-річний Марк Джевонс, який відвідав 40 країн світу, був вкрай розчарований, коли дізнався, що заброньований ним готель Pyramids and Sphinx View у Гізі (Єгипет) виявився вигадкою. Детальніше про шахрайську схему пише видання New York Post.

Коли мандрівник прибув за вказаною адресою опівночі, то побачив лише порожній провулок, хоча в інтернеті були фотографії з чудовими інтер’єрами, краєвидами на піраміди, що відкривалися з даху будівлі, а також численними позитивними відгуками.

"Водій таксі розпитував людей на вулиці, але ніхто не чув про цей готель. Я був в повній розгубленості", — розповідає Марк, вчитель англійської мови з Вулвергемптона (Велика Британія).

Чоловік забронював номер з 4 до 7 січня 2024 року, який обійшовся йому в 52 долари за ніч. Оскільки на сайті не вимагали оплати, він планував розрахуватися уже на місці.

43-річний Марк Джевонс забронював готель, який виявився вигадкою
Фото: SWNS

Врешті-решт, Джевонсу, який не мав де поселитися, довелось заплатити понад $104 за ніч в готелі The Sun and Sand, адже дешевших варіантів в останню хвилину не знайшлося.

Після повернення блогер вирішив розібратися з цим питанням й дізнався з відгуків у Google, що це шахрайська схема. Він написав скаргу в Booking.com, і невдовзі готель зник з сайту.

Попри цю прикру історію, Марк чудово провів час, досліджуючи піраміди, храми та піднімаючись у небо на повітряній кулі над Луксором.

"Коли ти подорожуєш сам, то маєш більше свободи. Було б гірше, якби зі мною приїхали дружина і діти", — зазначив він.

Попри цю прикру історію, Марк чудово провів час
Фото: SWNS

Пізніше представник Booking відреагував на запит журналістів: "Нам дуже прикро чути про досвід цього клієнта, який зупинився в готелі, розміщеному на нашій платформі. Попри те, що готель успішно прийняв декількох гостей, ми проводимо подальше розслідування і будемо контактувати безпосередньо з клієнтом".

Нагадаємо, раніше Фокус писав, що цього літа турецькі готелі та ресторани постали перед труднощами через бойкот з боку туристів. Тисячі відпочивальників зі всього світу скасовують бронювання й обіцяють ніколи не повертатися до цієї середземноморської країни через ухвалення нового закону, який призвів до жорстокого вбивства величезної кількості тварин.

А от закохана пара, яка зупинилась у скляному номері готелю на Ібіці (Іспанія), зізналась, що була абсолютно не готовою до такого нестандартного експерименту.

Теги за темою
Великобританія Туризм
Джерело матеріала
loader
loader