Адміністрація закладу також готова нагородити тих, хто вип'є 57 або 170 літрів елю. Однак не всім відвідувачам сподобалися запропоновані призи.
Завсідник британського пабу розвів цілу дискусію в коментарях на Reddit після того, як показав фото з акцією, оголошеною питним закладом, пише Daily Star. Він опублікував фото плаката з пабу, який висів у чоловічому туалеті. Тим, хто вип'є 100, 300 або 500 пінт елю, адміністрація закладу пропонує призи.
Правила прості, як зазначено на плакаті:
"Зареєструйтеся в клубі. Купіть 100/300/500 пінт GUEST ale. Отримайте свій приз!"
Тим, хто вип'є 100 британських пінт (57 літрів), дадуть синю сорочку-поло, за 300 пінт (170,5 літра) — бордову версію сорочки, і чорну флісову кофту з написом "500 Club" та емблемою пабу для найвищого рівня в 500 пінт (284 літри).
"Я б не хотів знати, коли я доберуся до 50 пінт, не кажучи вже про 300! І ви отримаєте тільки паршиву сорочку-поло. Бачив у чоловічому туалеті мого місцевого пабу", — написав він.
Інші користувачі Reddit теж розкритикували схему, запропонувавши безліч причин, через які вони не захотіли б брати участь.
"Єдине, чого я абсолютно не хочу, — це запис того, скільки напоїв я випив в одному й тому ж пабі", "Це той пабний момент, який робить його гнітючим. Я жив у кількох різних країнах, і повернення додому через кілька років і спостереження тих же людей у тому ж пабі, котрі скаржаться на ті ж речі, завжди трохи засмучувало мене", "Я щойно провів приблизно 9 місяців, працюючи в пабі, і мені стало зрозумілим, що я абсолютно не хочу закінчити, як завсідники, котрі приходять в один і той же час кожного дня й п'ють одне й те ж. Багато з них сидять на самоті за власним вибором. Це виглядає як жалюгідне існування", "10 пінт щоп'ятниці ввечері протягом року, і це поло твоє на наступне літо, приятелю. Заткнись", — пишуть у коментарях читачі.
Раніше повідомлялося, що автор блогу 1minutebeerreviews Ден, який публікує швидкі відгуки про унікальні сорти пива з усього світу та перепробував понад 1900 холодних напоїв, розповів про один, що справив на нього найнезабутніше враження.
Нагадаємо, Фокус писав, чому вчені залучають пивоварів для створення засобів гігієни майбутнього.