Клієнт Приватбанку поскаржився, що при поповненні рахунку через банкомат установи той забрав його гроші, але не зарахував їх. За його словами, це сталося в Івано-Франківську.
Скарга розміщена на порталі "Мінфін". За нею: банкомат знаходився в одному з відділень ПриватБанку.
При цьому наголошується: саму картку банкомат повернув. А у службі підтримки ПриватБанку заявили, що збоїв у роботі виявлено не було.
"Під час поповнення поточної картки готівкою ... банкомат перевантажився із внесеними грошима, повернув картку і не зарахував гроші. Звернення 4 рази в чат ПриватБанка і скарга засобами Приват24 ефекта не дали. Відповідь одна: збоїв не виявлено. Дуже прикро і не зрозуміло куди зникли гроші", – йдеться у скарзі.
Що сказали у ПриватБанку
У самому ж ПриватБанку прямого пояснення того, що сталося, не дали. Там зазначили: його фахівці "вже перевіряють інформацію та знаються на ситуації".
Клієнтам ПриватБанку порадили замінити картки
Разом з тим, у клієнтів ПриватБанку є кілька способів продовжити використовувати банківську картку, у якої закінчується термін дії. Зокрема, перевипустити її. У банку зазначили:
- зробити це можна у будь-якому з його відділень;
- перевипущену картку можна замовити з доставкою по Україні чи за кордон.
Крім цього, у системі Приват24 можна оформити миттєву Digital картку. Для цього потрібно:
- перейти до розділу "Всі картки";
- натиснути "Додати";
- вибрати "Digital картка".
"З нею ви можете робити оплати в торговельній мережі за допомогою смартфона, купувати оплати. І навіть знімати готівку з банкоматів ПриватБанку", – розповіли у банку.
При цьому там нагадали: на період воєнного стану в Україні "термін дії всіх пластикових карток було автоматично продовжено на 30 місяців". Тому всі картки продовжать працювати без обмежень "як для оплати покупок, будь-яких послуг, так і отримання готівки".
Як повідомляв OBOZ.UA, раніше ж у ПриватБанку нагадали: вилучені або забуті в його банкоматах банківські картки не повертаються власникам. Причому навіть якщо картку було випущено іншим банком. Тому в такому випадку слід звертатися до свого банку для відновлення картки.
Лише перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та у Viber. Не ведіться на фейки!