В Києві 5-6 вересня у складі 500+ учасників пройде XVІ Міжнародна щорічна практична зустріч PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку ВТМ – український та зарубіжний досвід, яка дозволить відділам ВТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу, повідомляє agronews.ua.
Ініціатором та організатором Події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.
Партнери виставки:
- Генеральний Партнер – STRATEG
- Батарейки НАША СИЛА – Наш Сильний Партнер
- IT Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу
- Головний партнер з міжнародної доставки вантажів – FreightTransport Partner
- Технологічний партнер – Listex
- Партнер з лояльності – Art Nation
- Партнер з впровадження e-ТТН – Linkos Group
- Трансформаційний Партнер – EALC
- Партнер кава-брейку – Discaf
- Аналітичний Партнер – Datawiz
- Офіційний Партнер з безпеки- Sheriff
- Партнер з пакувальних рішень – Istok
- Партнер з якісних продуктів харчування БесткомДистриб’юшн & Isstormur International
- Інноваційний партнер – Фреш Айдіес
- Кулінарно-освітній медіа партнер – Culinara
ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ
• Модератор, Сергій Мицик, комерційний директор КФ “Десна”
• Марина Забарило, генеральний Директор ConsumerPanel Services GfK. Тема: Що вибирає покупець ВТМ чи Бренд: тенденції в Україні та світі.
• Катерина Калюжна, Senior Research Executive, BrandGuidance Kantar Ukraine. Тема: Позиціонування власної торгової марки: як створити привабливий бренд?
• Олександр Сивак, власник “СТРАТЕГ Україна”. Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до власної торгової марки: стратегії залучення та збереження клієнтів.
• Ігор Руденко, засновник бренду “НАША СИЛА”. Тема: Від ВТМ до відомого бренду.
• Алла Ковалевська, комерційна директорка «AuchanУкраїна». Тема: Екологічна еволюція в PrivateLabel: Пакування та маркетинг для виходу українських ВТМ Ашан на міжнародний ринок
• Олексій Шеремет, Head of Alcohol & Food MarketDepartment Freight Transport Partner. Тема: Імпорт та експорт – Ефективна складова вашого бізнесу.
• Дарія Іванченко, комерційна директорка NOVUS. Тема: Кризовий менеджмент ВТМ: Особливості, ризики, і створення умов ефективної реалізації продукту.
• Леся Іванченко, заступник генерального директора з торгівлі і маркетингу ТОВ “Супермаш”. Тема: Архетипи в дизайні власної торгової марки.
• Юлія Горбаченко, директор з якості, компанії BAKERY FOOD INVESTMENT. Тема: Управління якістю виробництва торгової марки: від контролю якості до стандартів.
• Марина Борисова, директор маркетингу Компанії Ясенсвіт. Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до Власної Торгової Марки: стратегії залучення та збереження клієнтів.
• Оксана Міцкевич, керівник центру розвитку РітейлуПрАТ «МХП». Тема: Створення сильної брендової історії: Використання storytelling для підвищення цінності та взаємодії зі споживачами.
• Ірина Яковченко, керівник з ВТМ мережі мультимаркетів Аврора. Тема: Підходи до управління ВТМ в сучасних ринкових умовах.
• Сокирко Андрій, директор з розвитку напрямку категорійного менеджменту ТОВ “Вересень плюс”. Тема: Створення та просування товарів ВТМ. Приклад «Файно Маркет».
• Альона Штанько, начальник Управління ВТМ MetroCash and Carry Ukraine та Жук Костянтин, менеджер з якості Metro Cash and Carry Ukraine. Тема: Як українському виробнику інтегруватися у зарубіжний ритейл.
• Валерія Марфут, заступник директора департаменту ВТМ (напрямок гігієна) Лінії магазинів EVA. Тема: Кейс ТМ JOY diapers for you. Туторіал “Як увійти в брендозалежну категорію та вийти на рівень лідера”.
• Ірина Громова, директорка з маркетингу Art NationLoyalty. Компанія спеціалізується на розробці гейміфікованих акцій з лояльності для ритейлерів та розробляє фіджитальні товари для FMCG. Тема: Гейміфікація для збільшення продажів: кейс “ГусьПризолов”.
• Данило Іванов, менеджер з розвитку проектів Listex. Тема: Удосконалення цифрового контенту. Використання Hero Image, lifestyle image та 3D-image для підвищення ефективності просування ВТМ на цифрових полицях.
• Антон Чабан, Провідний фахівець з розвитку Департамент Власна торгова марка ТОВ “ЕПІЦЕНТР К”. Тема: Private Label, що змінюють правила гри.
• Олена Видиш, CMO Цитрус. Тема: Цифровий маркетинг для власної торговельної марки: досвід з онлайн-просування у сфері техніки та електроніки.
• Олена Дзюбан, Business Success Manager PlanoHero. Тема: Від полиці до прибутку: 8 кроків до ефективного мерчандайзингу
• Андрій Брик, Керівник з розвитку продажів ВТМ мережі аптек “Подорожник”. Тема: Хороший той ВТМ, який планує стати GENERALом
• Ірина Брославцева, генеральний менеджер бізнес-напрямку «Чай та кава», компанія «БІОСФЕРА», виконавчий директор ТОВ «КАПСОУЛ». Тема: Запуск власного бізнесу за 9 місяців та підготовка приватних марок.
• Назар Щирба, начальник відділу розвитку нових ринків компанії Kormotech. Тема: Як з Private Label зайти на ринок Південної Америки?
• Денисовець Яніна, менеджер з продажу ГК “Центр Бізнес-Технологій”. Тема: SaaS BAS: Надійне управління бізнесом в умовах нестабільного енергопостачання.
• Туренко Максим, комерційний директор ТОВ «SHERIFF». Тема: Переосмислення стратегії просування: перехід на нові ринки й відмежування від конкурентів.
• Антон Степанюк, співзасновник та маркетинг директор першого українського кулінарного застосунку Culinara. Тема: Culinara – Перший Український Кулінарний Додаток. Ідея, Створення, Партнерство
На виставці збереться понад 1000 учасників! Відвідувачі виставки це – власники, генеральні директора, комерційні директора, виконавчі директора, директор з маркетингу, розвитку та PR, національні та регіональні менеджери, керівники департаменту ВТМ та категорійні менеджери, директор із закупівель, директор з продаж.
Учасники зможуть відвідати 100 виставкових стенда виробників товарів FMCG рішень та послуг
Спецпроекти конференції:
- Столи переговорів – Для учасників конференції 6 вересня в Києві будуть організовані столи перемовин «постачальник-мережа». Учасники проєкту проведуть переговори з більш ніж 40 українськими та зарубіжними мережами в окремо виділеному залі для переговорів протягом 3-х годин
- Галерея новинок PrivateLabel провідних постачальниківУкраїни.
- Вручення Національних премій PrivateLabel-2024 – PrivateLabel-2024 – бізнес-нагорода, яка відзначає досягнення виробників та мереж у галузі розвитку СТМ та взаємодії з рітейлерами.
Повна програма та Реєстрація тут. Контакти: +38 067-502-30-13, [email protected]