Китай всіх випереджає: ринок літій-іонних батарей може сягнути $400 млрд до 2035 року
Китай всіх випереджає: ринок літій-іонних батарей може сягнути $400 млрд до 2035 року

Китай всіх випереджає: ринок літій-іонних батарей може сягнути $400 млрд до 2035 року

Не дивлячись на те, що у 2022-2023 роках ціни на акумулятори знизились через низькі витрати на сировину, зараз від ринку очікують рекордних результатів — і подальшого зниження вартості батарей.

Аналітики IDTechEx вважають, що до 2035 року ринок літій-іонних акумуляторів досягне вартості у понад 400 млрд доларів та Китай все ще займатиме лідерські позиції. Про це пише ресурс EE News Europe.

На зростання ринку також впливають нові матеріали, які збагачують сферу: аноди з оксиду кремнію та LFP (літій-залізо-фосфатні) катоди. Вони знижують витрати та покращують щільність енергії. Наприклад, оскільки матеріали анода і катода визначають продуктивність літій-іонної батареї, у випадку катода, перехід до LFP допоміг знизити ціни на акумулятори.

Також, разом із ринком, зростають і можливості застосування літій-іонних батарей. Тепер їх можна застосовувати в таких секторах, як зберігання енергії в мережевому масштабі та різні класи електромобілів. Крім того, вони виграють через попит на відновлювану енергію.

Незважаючи на те, що ЄС та США мають законодавство, спрямоване на стимулювання місцевого виробництва акумуляторів, Китай і китайські компанії продовжують домінувати в глобальному ланцюжку постачань. За оцінками IDTechEx, більшість виробництва елементів розміщено в Китаї. Приблизно 99% анодного матеріалу, який використовується в літій-іонних батареях, становить графіт, більшість з яких виробляється в Китаї.

При цьому на ринку Північної Америки до прийняття в США Акту про зниження інфляції (IRA) очікувалось, що елементи батареї до 2030 року матимуть ємність 600 ГВт-год. Зараз прогнозується, що до 2030 року ця цифра досягне 850 ГВт-год.

Наразі китайські компанії, такі як CATL та BYD контролюють більшу частину ринку анодів, катодів, електролітів, сепараторів і мідних струмоприймачів. В Європі попит на літій-іонні батареї наразі повільніший, ніж очікували експерти.

Як зазначає Popular Science, ціни на літій-іонні акумулятори можуть впасти аж на 40% до 2030 року. Це — відповідь на високий попит і гарні новини для екології, адже має призвести до зменшення викидів і досягнення міжнародних енергетичних і кліматичних цілей.

Раніше ми писали, що літій-іонних батарей стане набагато менше та чому Китай вирішив скоротити їхнє виробництво. Згідно з нововведеннями Міністерства промисловості та інформаційних технологій, китайським компаніям доведеться закрити і зменшити безліч фабрик, що випускають батареї.

Теги за темою
Китай
Джерело матеріала
loader
loader