Українські воїни не поспішають завдавати ударів по нещодавно збудованій росіянами залізниці, яка сполучає російський Ростов-на-Дону з тимчасово окупованим Маріуполем. Причина полягає у тому, що для її знищення потрібно кілька сотень далекобійних ракет.
Якщо ж завдавати поодинокі удари, окупанти зможуть швидко відновлювати пошкоджені ділянки. Таку думку висловив військовий експерт, полковник запасу Петро Черник у коментарі 24 каналу.
"Неоднозначне питання – знищення цих залізничних вузлів. Щоб приступати до справжньої роботи щодо їхнього знищення, потрібно багато далекобійних ракет. Не одну, не дві і не десяток. Мати у запасі кілька десятків або навіть кілька сотень ракет", – сказав він.
Експерт додав, що одна ракета ATACMS коштує близько мільйона доларів. Тож виведення з ладу залізниці на тривалий час потребуватиме величезних витрат.
"Залізниця відносно швидко відновлюється. Завдали удару по залізничному вузлу однією чи двома ракетами, день, два – і воно все відновлено. А щоб перестали відновлювати, то будь-який залізничний вузол треба тримати нескінченно під вогнем контролем. Як тільки відновили – у той самий день вдарили",– наголосив Черник.
Він додав, що утримання залізниці під вогневим контролем у продовж кількох місяців було би феноменальним успіхом. Однак дозволити собі витратити на це кілька сотень ракет Україна наразі навряд чи може.
Нагадаємо, про те, що окупанти потайки запустили залізницю з Ростова до Маріуполя, стало відомо на початку серпня. На залізничних станціях на окупованій частині Донеччини активісти українського спротиву помітили тепловози та вагони, марковані "РЖД".
Зважаючи на те, що по незаконно збудованій окупантами залізниці вже поїхали вантажні вагони з невідомим вмістом, не виключено, що росіянам вдалося суттєво покращити військову логістику – настільки, наскільки вони й уявити не могли, поки РФ з окупованими територіями сполучав лише Кримський міст.
Тільки перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та у Viber. Не ведіться на фейки!