Changan Hunter – новинка для нашого ринку. Втім під мало пізнаваним силуетом ховається вже добре знайомий «побратим». Адже Чанган має спорідненість з Peugeot Landtrek. Обидві моделі розроблені в рамках співпраці китайської компанії Changan та французького Peugeot. Але мало хто знає, що RAM 1200 — теж їхній брат!Changan Hunter, RAM 1200 і Peugeot Landtrek базуються на одній і тій самій платформі, що означає схожу архітектуру кузова, підвіски та компонування інтер’єру. Основні технічні вузли, такі як рама, підвіска і навіть деякі системи безпеки, є спільними для обох автомобілів. До речі, пікап Пежо, як і Чанган, також виробляється у Піднебесній. Особливу увагу варто приділити дизельній версії Changan Hunter з механічною коробкою передач. Під капотом тут ховається потужний 1.9-літровий турбодизель, який видає 150 кінських сил та має значний крутний момент, що робить пікап продуктивним і ефективним у складних умовах експлуатації. Оскільки ми вже проводили тест Peugeot Landtrek з таким же дизельним двигуном аналогічної потужності і теж зі 6-ступеневою механікою, є що з чим порівнювати…Отож, для початку про вартість, адже в умовах сьогодення це одна з ключових причин успішності того чи іншого пікапу. І не важливо, для приватного використання, для аграрного чи іншого бізнесу, або ж у лавах ЗСУ. Вартість пікапу Пежо становить 1,46 мільйони гривень. Купити Чанган Хантер можна за 1,33 мільйони гривень. Вантажопідйомність однакова – до 1 т. Розміри також ідентичні.Що до оснащення, особливої різниці нема, якщо порівнювати єдину доступну в Україні комплектацію Чанган і базову модифікацію Пежо.Попри спорідненість, Hunter здався мені просторішим. Мова йде про місце над головою і простір для ніг. Можливо, це ілюзія, але здалося саме так. Окрім того, за відчуттями підвіска у Хантера більш «всеїдна» і валка, хоча у Пежо вона теж пливка. Що стосується ергономіки, тут все майже один в один. Центральний екран, крутилки, клавіши – все так само, як у Peugeot. У останнього, до речі, вказано, що розгін від 0 до 100 км/год становить 14,9 с. І за відчуттями особисто мені динаміки було недостатньо. Ясна річ, що у пікапа своє призначення, але хотілося б кращої динамічності. У Чанган динамічні характеристики не вказані, і де я тільки не шукав – не знайшов. Але особисто мені він здався кращим за динамікою розгону. Чи так це насправді – треба перевірити за однакових умов і на однакових шинах. Може, різниця у масі? Ні. Як Пежо Ландтрек, так і Changan Hunter важать 2060 кг.А ще мені здалося, що у Чанган краща шумоізоляція двигуна, та й відчуття, що вихлоп інший. У «китайця» звук немов благородніший, хоча я розумію, що мотор однаковий. Але при цьому на трасі «гул» при високій швидкості у Пежо нижчий (я про аеродинамічний шум). Коротше кажучи, ніби однакові автомобілі, втім за відчуттями певна різниця є – для об’єктивності порівняння в ідеалі поїздити на них в один час і в однакових умовах.Якщо абстрагуватися від Пежо, можна констатувати, що Changan Hunter, завдяки своїй міцній платформі та високому дорожньому просвіту (235 мм), показує себе як справжній пікап для різноманітних умов. Підвіска добре поглинає нерівності, роблячи його придатним як для міського руху, так і для сільських доріг. Але справжній характер проявляється на бездоріжжі — дизельний двигун з низькими оборотами забезпечує крутний момент у 340 Нм у широкому діапазоні обертів (1800-2800 об/хв), а повний привід робить пікап незамінним у складних умовах. Є три режими: задній привід, повний привід, повний привід з пониженим рядом передач. Оскільки автомобіль був зовсім новенький з мінімальним пробігом, рука не підіймалася його сильно мучити на бездоріжжі. Але дещо ми таки спробували і можемо констатувати – суне достойно… До того ж, витрати пального на доступному рівні – близько 9-10 літрів.Із приємного і корисного є:Загальне сприйняття від їзди на Чанган Хантер: великий, високий, доволі зручний і комфортний, але водночас по-чоловічому брутальний. Чи надійний? А ось тут давайте трішечки поговоримо.Я довго копирсався в інтернеті, щоб відшукати, де і які деталі виробляють китайці, а які запозичені у відомих «заморських» виробників. Отож, наскільки я зрозумів, при створенні цього пікапу пішли доволі простим шляхом, перетворивши Hunter у «збірну солянку». Трішки від Німеччини, щось із Японії, дещо від США (сам здивувався»), трішки з Франції і т.д. Логіка, мабуть така – від усіх потрошки того, що має добре слугувати в умовах важкої експлуатації.Відгуки про Changan Hunter в Україні на даний час відсутні, але я не втримався і трішки полазив на сайтах країни, якої хотілося б не бачити на глобусі. Адже саме там Чанган (і не лише Хантер) продається відносно давно і в чималій кількості. Що знайшов цікавого? Насправді відгуки кардинально різні. Одні пишуть, що за свої гроші це надійний пікап з гарною всепрохідностю. Хтось пише, що подряпини на кузові миттєво ржавіють. Інші, навпаки, що кузов оброблений непогано. З того, що знайшов із спільного:ПлюсиМінусиВисновокChangan Hunter — це один із найдоступніших і водночас найбільших пікапів за свої гроші. Є китайські пікапи дешевше, але не повно-, а задньоприводні та/чи бензинові. Ну, і ясна річ, у даному випадку мова йде про офіційний автомобіль з гарантією і т.д.