Флагманський позашляховик Volvo з 7-місним салоном зазнав масштабного оновлення – змінено екстер’єр, архітектуру салону, покращено підвіску та розширено оснащення.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Про це повідомляється на офіційному сайті шведського автовиробника. Попри те, що Volvo XC90 мав зійти зі сцени і поступитися місцем електричної моделі EX90, в компанії вирішили продовжити його життя – щоб не втрачати покупців, яким потрібні автомобілі з традиційними ДВЗ.
В оновленого позашляховика довжиною 4953 мм з’явилися нові звужені фари, інший передній бампер, решітка радіатора з незвичайним малюнком та нові варіанти коліс.
Ще більше змін у салоні – новий дисплей мультимедійної системи діагоналлю 11,2 дюйма зі збільшеною на 21 відсоток щільністю пікселів. Нова графіка, набір Google-додатків та можливість оновлення “по повітрю”. На центральної консолі з’явилися додатковий підсклянник, відсік для дріб’язку та бездротова зарядка. До того ж покращена шумоізоляція.
Також удосконалена підвіска, налаштована на більший комфорт. За додаткову плату доступні адаптивні амортизатори з регулюванням дорожнього просвіту, який зменшується на 20 міліметрів на великих швидкостях, а на бездоріжжі збільшується на 40 мм.
Гама силових установок залишилася незмінною – “м’які” гібриди B5/B6 на основі дволітрової бензинової турбочетвірки (250/300 к.с.) та PHEV-версія T8 (456 к.с.) з восьмиступеневим “автоматом” та системою повного приводу. Витрату пального знижено на 15%. В електричному режимі кросовер здатен проїхати 63 км за циклом WLTP, сукупна дальність ходу перевищує 800 кілометрів. Дизельну версію знято з виробництва
Виробництво оновленого Volvo XC90 вже розпочинається на заводу у Швеції, старт продажів очікується до кінця року, але ціни вже відомі. Наприклад, у Німеччині — від 87 500 євро за PHEV-гібрид T8. А в США ціни починаються з 58 450 доларів за “м’який гібрид” і з 73 000 доларів за XC90 T8.