Річ у тім, що працівники закладу стягнули з жінки плату за розрізання іменинного торта.
Про цей курйозний випадок написало чимало італійських ЗМІ, а в соціальних мережах розпочалась величезна дискусія щодо якості сфери обслуговування в Італії та невиправдане зростання цін на всі послуги.
Я не очікувала стільки галасу. Вважаю, що сума, яку мені виставили, непропорційна наданій послузі, тому вирішила поділитися цією історією у фейсбуці,
– розповіла Гессіка.
Що про це каже власник закладу
З іншого боку, власник ресторану, ім'я якого не розголошується, пояснив виданню La Nazione, що офіціанти не беруть плату за подачу страв, замовлених у закладі, але в цьому випадку гості купили десерт деінде.
"Мені ж потрібно платити офіціантові, обслуговувати посудомийну машину та витрачати гроші на інші речі. Яким чином відшкодовувати всі ці витрати?", – пояснив він свою позицію.
Чоловік додав, що якби був присутній під час інциденту, то вчинив би інакше й запропонував іменинниці знижку: "Краще заощадити 50 євро й зробити людей щасливими, ніж мати справу з непорозумінням, від якого програють усі".