Невдовзі Польща розпочне виробництво інерційних навігаційних систем. Вони будуть випускатись для сухопутної техніки.
За проєкт відповідає компанія Wojskowe Zakłady Elektroniczne (WZE). Вона вже домовилась з Safran Electronic & Defense під час виставки MSPO 2024 про технології для систем інерційної навігації. Зазначені системи працюють, зокрема, в системах ППО Pilica+ та Narew.
Угода передбачає випуск механічних компонентів і друкованих плат польською промисловістю. Safran відповідатиме за виробництво ключових компонентів. WZE візьметься і за фінальну збірку та тестування системи перед їх постачанням до польської армії.
Також Варшава уклала угоду з іспанською фірмою Indra на постачання восьми мобільних радарів для управління повітряним простором. Про це заявила сама компанія. Ця угода передбачає доставку перших восьми систем до 2028 року, з можливістю постачання додаткових семи систем до 2031 року.
Радарна система Indra є мобільною та здатна визначати всі три координати (азимут, відстань та висоту) траєкторій літаків. Працює навіть в ускладнених умовах. Крім того, радар може бути оснащений системою розпізнавання «свій-чужий».
Нові радіолокаційні системи замінять діючі стаціонарні диспетчерські станції AVIA-W, які зараз стоять на озброєнні у Військово-повітряних силах Польщі. AVIA-W мають можливість фіксувати азимут та відстань до літаків на радіусі до 112 км та забезпечують електронну ідентифікацію через систему MARK XII.
Крім радарів, контракт включає будівництво необхідної інфраструктури, навчання персоналу Збройних сил Польщі, надання технічних документів та забезпечення матеріально-технічною підтримкою.