Комерційний електромобіль Courier доступний у версіях вантажопідйомністю до 2 тонн із запасом ходу від 50 до 300 км. У Миколаєві зібрали вже 8 таких вантажівок.
У Миколаєві розробили невелику електричну вантажівку Courier. Вона з нуля створена в Україні та вже збирається невеликими партіями. Про це повідомляє Auto-Consulting.
Вантажний український електромобіль розробила компанія MeGo Electric UA. Перший Courier уже пройшов випробування та працює. Усього наразі виготовили 8 таких електрокарів.
Courier призначений, в першу чергу, для доставки товарів по місту. Це легка вантажівка класу LCEV масою 450 кг. Вона має модульну конструкцію, тобто можна створювати версії різної довжини вантажопідйомністю до 2 тонн.
Перший випущений електромобіль Courier сягає 4 м у довжину, 1,3 м у ширину та 1,8 м у висоту. Кліренс досить великий – 30 см. Вантажівка не потребує державної реєстрації, адже має невеликий мотор на 3 кВт (4 к. с.).
Вантажопідйомність Courier становить 1000 кг, а максимальна швидкість – 60 км/год. Конкретно це авто має батарею на 10 кВт∙год, яка дозволяє проїхати 100 км без підзарядки. Утім, доступні й інші конфігурації акумуляторів: запас ходу може становити від 50 до 300 км.
Вартість зарядки для пробігу в 100 км (від побутової електромережі) становить 45 гривень або 1 євро. Сам же електрокар Courier коштує 8000 євро.
До речі, на український ринок виходить дешевий електромобіль Citroen за 347 тис. гривень.
Також Фокус розповідав про нову електричну вантажівку Volvo із запасом ходу 600 км.