/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F449%2Fea5deb83819b82b673ca6581ad2bdd66.jpg)
GRISANA презентує новинку “Дочка ювеліра”
Українська співачка GRISANA продовжує тішити шанувальників стильною музикою та візуалізацією, зашиваючи у тексти важливі соціальні проблеми, які тригерять артистку.
Може здатись, що новий сингл “Дочка ювеліра” — це лютий прикол і музика лише для настрою. Але співачка запевняє, що цю пісню можна сприймати по-різному.
“На перший погляд, “Дочка ювеліра” не має глибоких сенсів і написана просто по приколу, щоб можна було уявити себе в цій фенсі атмосфері і заслеїти на тусовці, разом з друзями. І це правда так, я дійсно уявляю собі, як дівчата включають цей трек зранку, збираючись йти по своїм справам, слухають, заряджаються на ще один найкращий день і на повторі кажуть собі у дзеркало «I’m a queen of slay». Але є інша сторона, де закладено все ж таки те, що мене тригерить”, — поділилась GRISANA.
«Дочка ювеліра» — це пісня, у якій висміюється сприйняття суспільством особливого статусу, що часто невиправдано викликає повагу багатьох людей до певних особистостей, розуміння сенсу кращого життя й причини по яким деякі прагнуть цього.
У відеороботі GRISANA вкотре підкреслює свій індивідуальний візуальний стиль. Естетична картинка, яка вдало розкриває сингл:“Це одна з моїх найулюбленіших робіт, тому, що ми віддались процесу на всі відсотки і вийшло дуже на приколі. Хлопця, який знімався разом зі мною в цій відероботі звати Антоніо, ми всією командою просто закохалися в нього і його харизму. Ми були ідеально гармонійною парочкою.
Також, у кліпі є веселий танець, який — однією з основних фішечок цієї роботи, він дуже простий і легко запамʼятовується. Сподіваюсь Тік Ток підхопить наш тренд”, — коментує GRISANA.
“Ми трохи перевернули соціальні ролі в цьому кліпі і дуже повеселилися. Вона гонщиця, а він махає прапорцем старту. Вона зірка, а він її фанат-менеджер. Вона володіє кіоском на базарі, а він продавець. Вони — такий вічний тандем, у якому все гармонійно. Він, нарешті, наважується на пропозицію. Вона несподівано погоджується і він непритомніє від щастя. Мені подобається репрезентувати різних людей, різні соціальні ролі. І тут ми відтягнулись на повну”, — поділилась режисерка кліпу та креативна директорка проєкту GRISANA.

