У жовтні китайська компанія Xpeng планує презентувати чергову новинку – седан P7+. Електромобіль витрачає лише 11 кВт-год на 100 км пробігу і має у своєму арсеналі фірмову систему допомоги водію Eagle Eye.
Компанія Xpeng розширює свій модельний ряд. Ще одним поповненням стане седан P7+. Новинка є подальшим розвитком моделі Р7/P7і. Новинка стане трохи більшою за попередника. Довжина P7+ збільшиться з 4888 до 5056 мм, а колісна база додасть 2 мм (3000 мм).
Обтічний дизайн Xpeng повністю підпорядкований ідеї зниження аеродинамічного опору. Головним елементом передньої панелі є світлодіодна стрічка, що простягається паралельно лінії капота. Ззаду встановили невеликий чорний спойлер, який оптимізує потоки повітря. Оригінальні світлодіодні монохромні ліхтарі простяглися на всю ширину багажника. Чорний дах, стійки та корпуси дзеркал вдало поєднуються з широкими чорними бамперами та бічними накладками.
Новинка використовуватиме літій-залізо-фосфатну батарею від компанії Eve Power. Базова версія седана отримає двигун потужністю 180 кВт/245 к.с., а для топової версії запропонують двигун на 230 кВт/313 к.с. Головна перевага новинки полягає в низькому споживанні енергії – на 100 км шляху електромобіль витрачає близько 11 кВт-год. Базова версія отримає батарею місткістю 60,7 кВт-год, якої вистачить, щоб подолати без зупинки до 550 км, а ємніша АКБ на 76,3 кВт-год дозволить проїхати відстань до 690 км.
Ще однією цікавою особливістю Xpeng P7+ стане фірмова система допомоги водієві Eagle Eye. Вона використовує технологію штучного інтелекту та комплекс датчиків різного типу, що дозволить забезпечити напівавтоматичне керування автомобілем.