Українець опинився в неприємній ситуації, коли через збій банкомату ПриватБанку він втратив свої кошти та вже кілька днів намагається їх повернути. Ця історія набула розголосу після того, як постраждалий залишив свій коментар на порталі Мінфін.
Чоловік, який є студентом, намагався зняти 1000 гривень у банкоматі ПриватБанку. На екрані з'явився збій саме в той момент, коли банкомат уже почав відраховувати гроші. В результаті готівку він так і не отримав, а з картки кошти були списані.
Клієнт сподівався, що гроші автоматично повернуться на карту, оскільки про це свідчив надпис на екрані банкомату. Однак через 30 хвилин нічого не змінилося. Чоловік звернувся в службу підтримки monobank та на гарячу лінію ПриватБанку, але це не принесло результату.
У ПриватБанку відповіли, що відповідальність за повернення коштів має нести Мonobank, оскільки постраждалий є клієнтом саме цього банку. Служба підтримки mono пообіцяла, що гроші повернуть через два тижні, але за гіршим сценарієм клієнту доведеться чекати ще довше – до 60 днів.
Ця ситуація вкотре нагадує про складнощі, з якими стикаються клієнти monobank через відсутність власних банкоматів. Збої в роботі сторонніх банкоматів, як у випадку з ПриватБанком, стають справжнім випробуванням для користувачів, особливо коли йдеться про значні затримки у поверненні коштів.
Представники ПриватБанку вибачилися за інцидент, проте наголосили, що для вирішення ситуації необхідна офіційна заявка від monobank до їхньої фінансової установи. Це відповідає міжнародним правилам, за якими банки мають взаємодіяти у таких випадках.
Для студента втрата 1000 гривень стала суттєвим ударом по бюджету, і тепер він змушений чекати на повернення коштів, проходячи тривалу та складну процедуру.
Раніше ми розповідали, що клієнти ПриватБанку зможуть отримати від 5 до 25 тисяч гривень
Також, "Ощадбанк" залишає без коштів військових: чекають місяцями