Напівкочове плем'я живе у віддаленій частині Намібії і має дуже дивні звичаї, коли йдеться про секс, шлюб і мораль.
Серед невблаганних просторів намібійської пустелі напівкочове плем'я дотримується своїх давніх і химерних сексуальних традицій.
Про це пише Daily Star.
Хімба з їхніми унікальними шлюбними та моральними кодексами стоять у світі, відмінному від західних норм чи глобальних конвенцій.
"Для народу хімба чоловіки, які віддають своїх дружин відвідувачам для сексуальних стосунків, вважають найвищою формою гостинності", - йдеться у документальному фільмі African History TV.
Вважається, що ця своєрідна практика забезпечує "тепле приймання" гостей і дозволяє уникнути сексуальних ревнощів, які часто виникають у більш ортодоксальних союзах.
Жінки хімба несуть на собі величезний тягар обов'язків, перевершуючи чоловіків і хлопчиків у таких завданнях, як догляд за тваринами, утримання своїх характерних будинків з червоної глини і виконання домашніх обов'язків, зокрема приготування їжі, прибирання і догляд за дітьми.
Спосіб життя хімба залишається значною мірою ізольованим від ширшого намібійського суспільства. За оцінками, 50 000 хімба ведуть глибоко традиційний спосіб життя, причому підгрупа ова-хімба зберігає мисливсько-збиральницький спосіб життя незмінним протягом тисячоліть.
Хоча для чоловіків хімба є звичайною справою мати декілька дружин, генетичні дослідження підгрупи показали, що понад 70% чоловіків хімба виховують щонайменше одну дитину, батьком якої є інший чоловік.
Кажуть, що розлучення для жінок хімба є дуже легким і зовсім не рідкісним явищем. "Народження поза шлюбом або позашлюбні зв'язки не вважаються великою проблемою", - йдеться у фільмі, і кожна дитина має "соціального батька", який допомагає її виховувати.
"Серед племені хімба обмін дружинами – це традиція, яка існує століттями... ще до цивілізації. Згідно з цією віковою традицією, чоловік може дозволити своїй дружині переспати з будь-яким чоловіком, який захоче переночувати в його домі. Поки гість приємно проводить час з дружиною, чоловік повинен ночувати в іншій кімнаті".
Проте цей перевірений часом спосіб життя опинився під загрозою. Коли західні віяння проникають до Намібії, діти хімба соромляться свого "відсталого" способу життя.
Оуен Катапаро, хлопець з племені хімба, зізнався ВВС: "Коли я виходжу в традиційному одязі за межі села, на мене дивно дивляться".
Він вважає, що сторонні сприймають його більш серйозно, коли він одягає західний одяг.
Але багато молодих хімбасців у гонитві за сучасною мрією закінчують життя розоренням. "Багато хлопців залишають село і їдуть до міста, щоб спробувати знайти роботу", - продовжує він. "Дехто знаходить роботу, дехто не знаходить, а дехто вирішує почати вживати алкоголь. Вони починають зловживати своїм життям".