/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F13ce235da02b74f9b462dcc97fe7006e.jpg)
Volkswagen ID.7 Pro S подолав 794 км на одному заряді батареї в умовах реального світу
Електромобіль Volkswagen ID.7 Pro S має багатообіцяючий заявлений запас ходу – 709 км за циклом WLTP. Проте тепер виробник стверджує, що автомобіль не лише здатен проїхати таку відстань в умовах реального світу, а навіть значно перевищити заявлену автономність. Під час тестування в реальному світі Volkswagen ID.7 Pro S подолав вражаючі 794 км на одному заряді батареї, перевищивши номінальний запас ходу на 12%.
Випробування проводила команда Volkswagen Team Switzerland. Вони проходили на дорогах загального користування поблизу Цюриха. У випробовуваннях брала участь команда з восьми водіїв, які по черзі сиділи за кермом. Маршрут довжиною 81 км включав поєднання шосе, міських вулиць і сільських доріг із різним рельєфом, імітуючи умови повсякденного водіння. Команда під керівництвом Фелікса Егольфа, експерта з водіння електромобілів на великі відстані, завершила подорож за 15 годин 42 хвилини, зберігаючи середню швидкість 51 км/год. Тож явно шосе займало велику частину випробувань. Середнє споживання енергії Volkswagen ID.7 Pro S під час тесту склало вражаючі 10,3 кВт-год/100 км.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F8d3d3baa6c5b14391f258ecb118dfc1f.jpg)
Volkswagen відзначає, що автомобіль, який використовувався в тесті, навіть не був спеціально оптимізованою конфігурацією ID.7 Pro S для подолання великих відстаней. Він включав такі додаткові функції, як пакет Comfort і пакет допоміжних систем IQ.DRIVE.
Проте під час тестування водії дуже обережно працювали з акселератором. Більшість власників електромобілів навряд зможуть відтворити це під час щоденної їзди.
Джерело: arenaev
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fda3463dd2e4d52a53a81fd6bb887a1ea.jpg)
Найвідомішому автомобілю Audi виповнилося 45 років
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F2e2d51784da7a19605b6e48322bfb42b.jpg)
Як курсанти вчаться їздити на КрАЗ-5233 за допомогою нових технологій
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F104%2F8c19595ccce4da26969fcb691ee1ca6f.jpg)
Як водії руйнують двигун: експерти назвали головну помилку
Honda покращила характеристики свого електрокросу Prologue
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fbc034331b6e917061867af144985fa63.jpg)
Водії Tesla масово отримують штрафи за використання FSD — що трапилося?
Buick представив спортивну версію Regal GS
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F79e02bd31d14fdb11498f1aad953fef1.jpg)