Згідно з результатами опитування, проведеного компанією Rakuten Viber спільно зі студією онлайн-освіти EdEra, 95% українських учителів помітили, що рівень знань учнів знизився після лютого 2022 року. Основними причинами цього педагоги називають побутові труднощі (83,8%) та стрес, викликаний війною (73,7%).
Крім того, серед інших факторів, що вплинули на погіршення результатів, вчителі виділяють тривале онлайн-навчання (57,6%), невизначеність щодо майбутнього учнів (56,4%), накопичені прогалини в знаннях, які почалися ще під час пандемії (56,4%), а також брак мотивації до навчання (53,4%).
Для того, щоб допомогти школярам наздогнати навчальний матеріал, майже всі вчителі (близько 90%) вдаються до додаткових занять і повторень пройденого. Також 49,3% педагогів дають учням додаткові завдання для самостійного вивчення, 47,8% надають консультації батькам, 44,2% організовують додаткові уроки, а 29% проводять позакласні заходи. Лише 2,8% учителів не вдаються до додаткових заходів.
На думку більшості опитаних, відповідальність за покращення навчальних результатів лежить не тільки на вчителях (69,1%), але і на самих учнях (74%) та їхніх батьках (72%).
Для подолання освітніх втрат учителі рекомендують більше самостійного навчання, використовуючи відкриті ресурси, такі як відеоуроки та онлайн-курси (69,8%). Також освітяни радять збільшити кількість навчальних годин (44,6%) і залучати репетиторів (29,9%).
Опитування проводилося анонімно у спільнотах для вчителів EdEra у месенджері Viber. У ньому взяли участь близько 1000 педагогів з усієї України.
Раніше ми повідомляли, школярів чекають нові правила.
Нові правила дистанційного навчання- детальніше на Знай.ua.