Монобанк – популярна фінансова установа, яка користується популярністю.
Цей банк є повністю віртуальним банком і немає фізичних відділень.
З одного боку, це зручно, адже не треба нікуди йти та стояти у черзі. Однак, якщо виникає якась проблема, то з'ясувати причини і отримати допомогу в деяких випадках дуже складно.
Саме в такій ситуації опинився один із клієнтів банку. Свій негативний досвід використання сучасного банку він виклав у гнівному коментарі на порталі Мінфіну.
Чоловік розповідає, що має два рахунки: на юридичну та фізичну особу. Якось він вирішив перекинути кошти з картки фізособи на інший свій банківський рахунок. Це він пояснив тим, що потрібно було виплачувати заробітну плату працівникам та сплачувати податки. Цей платіж він вказав як фінансову допомогу.
За словами чоловіка, це був терміновий платіж, тому всі чекали на повідомлення про зарахування коштів. Проте натомість повідомлення надійшов лист із проханням надати документи, оскільки платіж потрапив на перевірку. Незважаючи на те, що необхідні документи були надані швидко, банк не поспішив щось змінювати.
Більше того, клієнт уже кілька разів дзвонив до служби підтримки банку, де отримував однакові відповіді:
"Точних термінів немає, але ми постараємося якнайшвидше".
Сам банк у відповідь не надав чоловікові жодної нової інформації, а лише запевнив, що з появою нової інформації з ним обов'язково зв'яжуться.
Раніше ми повідомляли, що клієнти Monobank зіткнулися з проблемами під час зняття готівки: доводиться чекати 60 днів.