До повномасштабного вторгнення Раміна Есхакзай здебільшого брала інтерв'ю в блогерів та зірок шоубізнесу, але тепер на її каналі не лише вони, але й українські військовослужбовці, бізнесмени тощо. Аудиторія Раміни на YouTube складає майже 1,5 мільйона підписників, а в її команду входить 15 людей. До слова, на них вона витрачає близько 10 тисяч доларів.
Інтерв'юерка надала журналістам Forbes доступ до своєї документації та заробітків. Максимально вона заробляє у місяць зі свого каналу – 20 тисяч доларів.
Монетизація відео з каналу Раміни Есхакзай, яка нараховується за перегляди користувачів, є нестабільною, але приносить від 4 до 6 тисяч доларів. Решта суми складають рекламні інтеграції.
У розважальних відео реклама коштує 4 тисяч доларів. Водночас більшість цієї суми йде на виробництво: це податки, заробітна плата тощо.
Знімання одного інтерв'ю теж обходяться Раміні недешево. Мінімум – це 30 тисяч гривень. Якщо відео знімають на кількох локаціях, воно може коштувати від 70 до 100 тисяч гривень. Приблизно стільки само вона витрачає на поїздки до прифронтових міст. Цікаво, що такі випуски можуть створюватися місяць.
Раміна Есхакзай поділилась, що за три квартали 2024 року вона сплатила близько 190 тисяч гривень податків. Приблизно 2,4 тисячі доларів – 100 тисяч гривень – Раміна щомісяця донатить на ЗСУ.
Скільки українські блогери заробляють на YouTube
- Канал Олексія Дурнєва отримує від 8 тисяч доларів прибутку.
- Розважальний канал "Леви на джипі" заробляє понад 13 тисяч доларів.
- "Загін кіноманів" отримує прибуток у розмірі 1,6 тисячі доларів.
- Канал "Розмова", де беруть інтерв'ю у відомих українців, отримує дохід близько 800 доларів.
Це не єдиний дохід ютуб-блогерів, адже крім монетизації, вони заробляють на рекламі. Так заробіток інфлюєнсерів може сягати до 25 тисяч доларів на місяць.